5. 10. 2013

Vzhled blogu a blogování

Není se čemu divit, že všechny blogspoty vypadají stejně.
Achjo, abyste tomu rozuměli, tak se tu už hodinu a půl pokouším vyplodit nějaký vzhled, ale moc mi to nejde. To co bych tam chtěla, to mi nejde a to, co tam mám, mě neuspokojuje. Vždycky jsem měla blog a byla jsem na to zvyklá a myslím si, že moje vzhledy byly epické. Tedy alespoň mi to tak připadalo, když mi bylo tak 15... 
Teď už si tolik jistá nejsem, protože jich mám pár uložených v noťasu a není to nic moc. Navíc jsem byla hrozně sebestředná a měla často sama sebe v záhlaví a podobně. Což mi teď moc hezké nepřipadá ani u ostatních blogů. Teda pokud to není nějak epicky zpracované ve photoshopu, což moje rozhodně nebylo.

jeden ze vzhledů, kdy mi bylo asi 16
Vzhled jsem tu ale i tak změnila a doufám, že to tu vypadá lépe. Nevím, jestli to jsem přesně já, ale vzhledem k tomu, že mám ráda čisté věci a tady to čistě a prosvětleně vypadá, tak asi jo. Navíc prostě jelen, že ano. A jeleni jsou moji.

Strašně moc bych si přála, abych uměla vést blog a měla zas tolik čtenářů (nebo i víc) jako dřív. Když jsem byla docela známá. Tedy v blogovém světě. Jenže v kombinaci s mojí leností a občas i nedostatkem času je to dost nedosažitelné, protože proč? Protože blog potřebuje péči. A já mu ji nedávám. To už se i víc starám o Chewbaccu (můj Pou), u kterého jsem dneska překonala 33 level! Jo.

Každopádně jsem vám tu chtěla sdělit moje myšlenky, než můj Drahouš dohraje Dotu 2 (hraje za Trolla Warlorda) a půjdeme si spolu hezky hajnout do postýlky.

Příště možná napíšu něco smysluplnějšího. Něco na nějaké téma a s dobrou pointou. Třeba konečně něco o knihách. Třeba. Až si je koupím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.