17. 12. 2013

Ach ty knihy

Čauky,
tak jsem tady i dneska. Sice ne s žádnou recenzí a podobně, jak jsem slibovala minule, ale to je jedno.
Potřebuju se imaginárně vybrečet.
Právě jsem koukala na videa booktuberů a sledovala bookshelf toury a na databázy četla komenty na knížky a achjo. Co víc na to říct.

Je tolik knih co bych chtěla přečíst!
Nikdy jsem si nijak nekupovala knihy. Jednak jsem neměla nikdy peníze, za které bych je mohla kupovat, a pak taky rodičům vždy přišlo zbytečné je kupovat, když si je přeci můžete půjčit z knihovny (a co, že tam zrovna nemají ty, co chcete číst). Takže jsem nikdy neměla žádné knihy. Ani mi to jakože nějak výrazně nevadilo, v knihovně bylo knih dost, kamarádky mi občas také nějaké půjčily, a pak v období řádění puberty, kdy mou osobu přemohla chuť na pařby s kámošema, pitivo, kouřivo, jsem neměla na knihy ani pomyšlení. Později jsem pociťovala silnou nechuť cokoliv dělat, takže jsem čtení jako koníček totálně zavrhla (já vím, zvrácené).
Ale poslední dobou, jak se snažím najít sama sebe a probudit v sobě nějakou chuť něco dělat a zahnat tu hnusnou prokrastinaci, jsem se rozhodla znovu číst, protože věřte, že za tu dobu mé čtecí neaktivity vyšlo tolik božských knih, které bych chtěla číst, až je to skoro k neuvěření.
Bohužel nastal tu jeden problém a to, že nemám absolutně čas vozit své krásné pozadí do knihovny, kvůli tomu, jak těžce makám (haha). Tak jsem to musela vyřešit jinak. No a vzhledem k tomu, že (hrozně) makám, mám nějaké kešiny a dopřávám si knihy!

Trochu mi vadí, že jsem si původně chtěla koupit nějaké nové oblečení, kosmetiku a podobně a utratila jsem ty peníze za knihy, ale nemohla jsem si pomoct. Sice se mi chce brečet, když se podívám do skříně, ale což.
Ty knihy mě zničí!

Každopádně za poslední 2 měsíce (listopad, prosinec) jsem svou prázdnou knihovničku rozšířila o 8 knih. Jéé! Teda jako utratila jsem asi 1500 (jenom, já vím), protože dvě z nich jsem dostala k narozeninám od přítele a jedna stála směšných 19 korun (která kniha dnes stojí 19 korun?? A přitom je tak epická).
Tak tedy se mohu pyšnit Divergencí a Rezistencí (od přítele), Jsem roztříštěná (ta byla moje první!) a Jsem zlomená, Přízračný svět Alaizabel Crayové (19 korun!!), Anna krví oděná a Dívka z nočních můr. Nakonec pak osmá kniha Hostitel, která mě stála hříšných 499 korun! A to jen kvůli té nechutné filmové obálce, kterou stejně nesnáším a když jsem knihu četla, tak jsem ji sundala, protože pak je kniha epicky jednoduše modrá. Hm.

To by asi tak bylo. Tak jsem si vyhlídla asi dalších 24523408763 knih, které si musím (chci) pořídit, jako Past, Dech, Počátek a další na který si nemůžu vzpomenou, protože právě přišel můj přítel z tréninku a trochu mě rozhodil.

No nic, musím (chci) ukončit tenhle článek, ale protože to neumím, tak ho nechám jen tak vyšumět do ztracena..................





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.