30. 12. 2013

Balíček Dermacol

No a protože tohle není blog jenom o knihách, tak se pochlubím i se svými kosmetickými úlovky.
Docela nedávno jsem si objednala poprvé nějaké věci z Dermacolu, kvůli akci, která tam probíhala. Jak tak přemýšlím, tak jsem si snad nikdy dřív nic od Dermacolu nekoupila, takže jsem neměla do nedávna žádné zkušenosti.

Můj balíček obsahoval:

3 sprchové gely:
Aroma ritual shower gel Black Cherry - vůně černé třešně, prý má povzbudivé účinky na tělo a mysl a má dodávat novou energii... no, já se teda na tento sprcháč docela těšila a musím říct, že mě docela zklamal. Já vím, co bych chtěla za tu cenu (59 korun), že ano. Má to takouvo gelovou konzistenci, není to příliš hutné a ani to příliš nepění. Ale prostě ta vůně není skoro vůbec příjemná, alespoň pro mě ne. Nejdřív jsem byla překvapená, vonělo to jako třešňové žvýkačky, ale to po chvíli odeznělo a nastoupila nepříjemná, jakoby plísnivá vůně. Takže za mě ho opravdu nemůžu doporučit.
Aroma ritual shower gel Tibetan Jasmine - má prý zklidňovat mysl, já teda nevím, jestli to funguje, protože mě zklidňuje už samotná sprcha, ale krásně jemně voní. Bohužel vůně na kůži přetrvá jen prvních pár hodin. Konzistence je teda stejná jako u předchozího, jelikož je to ze stejné řady.
After sun shower gel - ne, nejsem blázen, abych si na zimu objednala sprchový gel po opalování :D ale přišlo mi to od Dermacolu jako dárek, asi nechtěli, aby se jim to pletlo na skladě. Takže to využiji pravděpodobně až v létě. Jinak voní stejně jako krém s belgickou čokoládou, viz níže.

3 krémy:
Aroma ritual body cream Fresh Watermelon - klasický tělový krém v kelímku, ničím nijak výrazný, ale je pravda, že na to každodenní krémování těla to stačí. Navíc se musíte zbláznit do té vůně! Úplně jako melounový pendrek. Nejraději bych ho snědla.
Aroma ritual Belgian Chocolate - takže hned na úvod, já mám ráda čokoládu, ale poslední dobou ji nemůžu v kosmetice vystát. Ale chtěla jsem krému dát šanci. U tohoto krému mi to ani moc nevadilo, protože to voní jako čokoláda s pomerančem a hrozně mi to připomíná Vánoce. Ale nakonec jsem ho stejně dala své sestře.
Aroma ritual hand cream Grape a Lime - přemýšlela jsem, že si pořídím i sprchový gel s touto vůní, ale docela jsem se toho bála, protože jsem si nedokázala představit, jak bude kombinace hrozen-limetka vonět. Ale nakonec toho lituji, protože je to skvělá, svěží vůně, píší, že prý antistresová. Což je možná pravda, protože vždycky když si teď mažu ruce, musím se usmívat a vdechovat tu úžasnou vůni :D Rozhodně doporučuji a to i proto, protože se krásně vpíjí do rukou a hezky je vyživuje.

A pak jsem neodolala a objednala si ty slavné Love lips (což mi příjde, že jsou přebrané Baby lips, ne?). Mám vůni broskve, jemnou tmavě broskvovou barvu v tyrkysové tyčince. Upřímně, nevím co jsem čekala, ale asi jsem čekala trochu víc. Ačkoliv nádherně voní, dost vyživuje rty a ještě k tomu jemně barví. A já si vybrala dost dobrou barvu, která se ke mě hodí. Takže jsem nakonec spokojená, akorát mě teda mrzí, že se mi to poměrně brzy a lehko zlomilo a teď se s tím jen špatně mažou rty. Ale jinak tomu asi nemám moc co vytknout.

Dostala jsem ještě nějaké vzorečky, jeden z nich byl BB cream. Bohužel to byl hodně HODNĚ tmavý odstín, který jsem stejně vyzkoušela, i když jsem vypadala jako bubák. Ale chtěla jsem vědět, jakou má konzistenci, výdrž a vůni. A všechno mi docela sedělo. Musím přiznat, že jsem měla trochu problém ho setřít dolů, ale to bylo spíš tím, že jsem si ho dala silnou vrstvu :D Zatím jsem si žádný BB cream nepořídila, vždycky vsázím na make-upy (a nejčastěji na ty od Rimmel), ale kdybych si ho chtěla pořídit, asi bych si ho koupila.
Jinak ta kosmetická růžová taštička byl taky dárek od Dermacolu. Jen kdyby vám vrtalo hlavou, proč je na fotce.

Tak a to je ode mě všechno. Pokud chcete můžete mi napsat, jestli i vy používáte Dermacol a co si o této značce myslíte. :)

1 komentář:

  1. Asi jedinou věcí, kterou mám doma od Dermacolu je ten samej melounovej krém, co máš i ty :). Mně to voní přesně jako melounové žvýkačky a mamka mi řekla, že by to používat nemohla, protože by jí prý připadalo, že na sebe patlá jahodovej jogurt :D. Ale voní naprosto úžasně!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.