29. 12. 2013

BOOK HAUL (listopad, prosinec)

Takže ahojky,
pro dnešek jsem si připravila, jak už název článku napovídá, měsíční chvástačku.
No, vzhledem k tomu, že já jsem v listopadu články nepsala. Teda psala, ale pak je zase smazala a tak.. je to prostě složité. Tak jsem nemohla udělat chvástačku za listopad. Takže to spojíme dohromady. Konec konců, moc knih jsem si stejně nepořídila, na to, že jsem měla narozeniny a byly Vánoce.
Přemýšlím o tom, že bych to pojala spíše formou videí, jak je v poslední době tak hrozně cool, ale protože můj přítel je stále doma a já nemám ráda, když mě přitom někdo sleduje, tak to musím hold odložit na příhodnější situaci. I když nevím, kdy to bude, poněvadž když se dostanu domů, tak je venku už tma, což zrovna nejsou moc vhodné podmínky pro točení. Nojo.

Ale teď už ke knihám.
Musím se přiznat, že tolik knih jsem si v životě nekoupila. Protože jsem si defacto nikdy žádnou nekoupila. Všechny jsem měla vždycky půjčené. Proto je tahle moje sbírka VELKÝM úspěchem. Mohlo jich být ještě víc, ale já jsem v nakupování knih hrozně nerozhodná, takže se mi často stává, že si nakonec nekoupím nic.

Hodně jsem slýchávala o knize Jsem roztříštěná, a protože jsem si ji chtěla přečíst a v okolí není nikdo, kdo by tyto knihy četl (aspoň ne nikdo, koho znám), tak jsem si ji pořídila. Zrovna nás pustili dřív z práce, protože jí moc nebylo (směšné, já vím) a já věděla, že nebudu mít ten den moc co na dělat, tak jsem se stavila v knihkupectví a knihu si koupila. Ještě tentýž den jsem ji dočetla. Tak úžasná byla a tak mě bavila. A protože jsem hrozně chtěla vědět, jak to pokračuje a zamilovala jsem si Aarona, jsem druhý den běžela do knihkupectví znovu a pořídila si i druhý díl Jsem zlomená. Tu jsem rovněž přečetla během dne a sakra, jak mě to bavilo! Prostě team Aaron.
No, jelikož jsem měla v listopadu narozeniny, můj přítel mi jako dárek pořídil Divergenci a Rezistenci. Divergenci jsem tou dobou měla už napůl přečtenou, protože jsem si ji stáhla z netu, ale vůbec mi to nevadilo, protože číst reálnou knihu, kterou máte v ruce, je miliardkrát lepší.
Jsem člověk, co nerad kupuje dárky na poslední chvíli, takže většinou už začínám s nákupy začátkem listopadu. A protože jsem sháněla k již koupené knize pro moji sestru ještě jednu knihu (to aby jich neměla málo), stavila jsem obhlídnout i Levné knihy, kde mě zaujala kniha Přízračný svět Alaizabel Crayové, která stála směšných 19 korun. No, za zkoušku to stálo. Koupila jsem ji, a protože jsem byla zvědavá, o čem taková kniha za 19 korun je, tak jsem si ji i přečetla. A byla jsem nadšená. Naprosto boží kniha! Sestře jsem pak musela jít koupit novou, protože téhle jsem se prostě odmítla vzdát. Výhodná koupě, to rozhodně.


Inu, z listopadu by to bylo vše a nyní prosinec. Tady už toho je o něco víc. Vzhledem k tomu, že byly Vánoce a výplata také nebyla nejhorší. Jako první jsem si zakoupila Annu krví oděnou a Dívku z nočních můr. Mám tu úchylku, že pokud má knížka vyšlých více dílů, většinou všechny ty díly koupím najednou. O téhle knize jsem psala recenzi a rozhodně si mé hodnocení zasloužila, úžasné knihy. Bohužel poněkud kratší, takže jsem za chvíli běžela do knihkupectví znovu.
A teď abych to vysvětlila. Jednou se mi zdál sen o Hostiteli. O té knize, že si ji kupuju a čtu jí. Od té doby jsem se jí snažila sehnat a ironií bylo, že ji zrovna v té době nikde neměli v obchodech na skladě, teprve čekali na novou dovážku. Vím, že jsem si mohla koupit knihu přes net, že by byla levnější, vždyť byl nedávno výprodej Hostitele se starou obálkou za 230 nebo kolik, ale já jsem nechtěla čekat. Chtěla jsem tu knihu hned. Po nějakém tom pátrání jsem ji nakonec objevila v Tescu, kde mě ani nejprve nenapadlo hledat. Bohužel tam žádné slevy neměli, takže jsem knihu koupila za plných 499 korun. Jo. Ale stejně nelituji. Byla to bomba. Teda musím uznat, že první stránky jsem se místy nudila, ale pak jak přešla poušť. Bomba.
A pak jak jsem již psala, jsem nějakou dobu sháněla mého miláčka Bartima. Tedy Bartimaeovu trilogii. A když se mi po dlouhém shánění ozvala slečna, že má druhý (Golemovo oko) i třetí (Ptolemaiova brána) díl a že mi je prodá, byla jsem štěstím bez sebe. A teď se podržte, chtěla za obě knihy i s poštovným 180 korun! Prostě spíše symbolická cena. Knihy mi dorazily v pátek před Vánoci. Jsem z nich naprosto nadšená. Teď ještě sehnat první díl (Amulet Samarkandu).
No a poslední přírůstky do knihovničky z předevčíra, kdy měli v Dobrovským na vše 30% slevu, je Počátek a Ptačí zpěv. O obou knihách jsem toho spousty slyšela. Takže jsem šla spíš na jistotu, když je v knihkupectví najdu, tak že je hnedle beru. A našla jsem je. Našla jsem i spousty dalších knih ze svého seznamu, ale jak jsem psala, často váhám a pak si nakonec nic nepořídím. Navíc se mnou byl nakupovat přítel a už z mého dlouhého rozhodování  začínal být nervózní. Takže jsem nakonec odešla jen se dvěmi knihy. Ani jednu jsem zatím nečetla, mám to teprve v plánu, ale už teď si myslím, že mě budou bavit, protože já si kupuju jenom knihy, které mě baví.
Na některé z těch knih určitě napíšu recenzi, takže se máte na co těšit.


A teď ještě na závěr taková perlička. Za tenhle měsíc mi do knihovny přibude asi ještě nějaké to počteníčko. Protože jsem si objednala komplet Hunger Games. Jé, už se nemůžu dočkat. Já vím, že hodně lidí haní, že jsou všechny knihy v jedné, ale mě to zas tak nevadí a navíc jsem to koupila mnohem levněji, jen za 450 i s poštovným a balným. Což jsou tedy vlastně 3 další knihy, když to vezmu kolem a kolem, pořídila jsem za prosinec celkem 10 knih. To je vcelku slušné. Asi bych měla přestat utrácet (vtip :D).

Takže jsem se tu vychvástala, hlavně jsem napsala naprosto nechutně dlouhý článek, který nikdo nebude chtít číst, takže už končím. Opravdu by se hodilo to točení videí, hm...
Tak se mějte a hlavně čtěte (mě).
Čau.

2 komentáře:

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.