14. 12. 2013

Deer darling aneb začátek

Deer darling,
please excuse my writining,
I can't stop my hands from shaking,
'cause I'm cold and alone tonight.

A tak dále. Dalo by se říci, že ten začátek se docela hodí k promlouvání blogu, hehe.
Totiž je noc, je zima a jsem sama. I když ruce se mi netřesou, no dobrá.

Každopádně, možná ta písnička byla trochu důvod, proč se můj blog jmenuje, jak se jmenuje. Tuhle jsem si hrozně často prozpěvovala. A prozpěvuju pořad. Ale nejvíc jsem prostě jen chtěla mít ve vzhledu jelena a nějak jsem to musela ospravedlnit, tak jsem si s tím trochu pohrála (teď by můj přítel mohl žárlit, jestli víte, co tím myslím, haha).

Proč se vždycky pokusím založit blog, když u něj stejně dlouho nevydržím? A proč je blog.cz trapnej? Ačkoliv tam jde líp nastavovat vzhled než na blogspotu? A proč mám kruci zase tik v levým oku??

Achjo.

Tohle stejně píšu jen proto, aby tu něco bylo, protože pak ten vzhled, který jsem beze srandy dělala dvě hodiny, líp vynikne.

Inu shrneme si momentální situaci - Štěpán je na tréninku, ale za chvíli přijede (autem, troška závisti, hm), mám hlad, ale nechci chodit dolů do kuchyně, protože tam jsou lidi a já se s nimi nechci potkat. Bavit. Půjdu se asi za chvíli sprchovat a pak si pustím KONEČNĚ pátou sérii Vampire Diaries. Mimochodem dost mě naštvalo, že Supernatural už utnuly, kvůli Vánocům. A to jsem tak moc chtěla vědět, co se bude dít, když je teď Kevin mrtvý, protože ho zabil Gaadriel. Nebo tak nějak. Prostě ten andělskej týpek v těle Sama. Hm.

A včera jsem byla v kině na Hobbitovi - Šmakova dračí poušt, takže záviďte. Bylo to docela fájn, lepší jak jednička teda. Třeba o tom někdy napíšu.

Zatím.
A nezapomeňte se taky vysprchovat.
Ať nesmrdíte.
Jako Zdenina.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.