16. 12. 2013

Neschopenka a Hostitel

Dobrý den.
Teda večer.

Dneska jsem měla být v práci, samozřejmě, jako každý řádný pracovní den, protože jsem řádný pracující občan (bohužel), ale nebyla jsem.
Jsem totiž nemocná.
Jop, bolí mě v krčku. A hlava, dutiny, klouby, svaly a mám rýmu. Představa, že půjdu do práce a budu 8 hodiny čumět do monitoru ve mne vyvolávala pocit na zvracení. Ble.
Takže mě můj Drahý přítel odvezl k doktorce a jsem na neschopence. Moje první v životě!

Nejsem z toho nadšená, přijít o 1500 na výplatě není dobré. Kruci. A ve středu na kontrolu. Otrava.

Nejvíc mě rozsekalo, jak mi hrozně věřila, že jsem nemocná ne (jakože vůbec, viděla ve mne jen hnusného simulanta, ze kterého má peníze). Asi musím změnit doktora, protože když si naordinuju léčbu dřív než mi ji naordinuje doktorka, tak je něco špatně. Prý "a tak to berte dál, když už ste s tím začala, snad vám bude líp"... wtf? To nějaký doktor říká? Za co teda dostává zaplaceno? Aby kradla lidem 30 korun?!

Celý den jsem se samozřejmě nudila doma a čekala, až přítel přijde ze školy. Mezitím dočetla Hostitele a zkoukla jeho zfilmovanou podobu. A velebnosti, ten film je takový hnus! Že jsem to ani dokoukat nechtěla, jak se mi to nelíbilo. Ale dokoukala, ze zvědavosti, chtěla jsem vědět, jaký konec udělali. No divný, samozřejmě. Ten děj špatně, postavy špatně, dialogy špatně, herci nechutní a naprosto se nehodící. Já vím, že kniha nerovná se film, že to jsou dvě odlišné věci, ale stejně. Už ten film nikdy nechci vidět. A přitom kniha je tak pěkná. Moc se mi líbila. Dokonce mě i rozbrečela, ale snažila jsem se to zadržovat, protože bych jinak nemohla přes slzy číst dál, že áno. Někdy o tom možná něco napíšu.
Třeba zítra, až zas budu čekat, než se má láska vrátí ze školy. Hm.

To je prozatím asi vše.
Snad jen, že už by mohl přijít mixit, co jsem si objednala už před víc jak týdnem!!
(na to bych taky pak mohla napsat článek, že?). A taky by ta holka mohla poslat fotky Ptolemaiovy brány, abych si ty knihy od ní mohla koupit a přečíst si je. Juchu. Ještě musím sehnat Amulet Samarkandu a bude to epické. Nesehnatelné knihy sehnány. He.

No, tak zatím.
Dobrou noc.
Večer.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.