24. 1. 2014

25 náhodných faktů o mně (video)

Čauky jeleni! :)
Tak jsem natočila další video. No, natočila jsem ho už v úterý, ale nebyl moc čas na stříhání a tak, protože jsem byla v práci a pak pryč, znáte to, takže se mi podařilo ho dát na youtube dneska.
Nevím, jestli někoho toto video bude bavit, protože se v něm jedná jen o mně. Nesouvisí  to s knihami, ale chtěla jsem, abyste se o mně něco málo dozvěděli, snažila jsem se vybrat spíše zajímavosti. Ke všemu je video poměrně krátké (něco málo přes 4 minuty), abych vás neunudila. Zas na druhou stranu, snad to nesypu nějak závratně rychle, abyste alespoň něco pochytili. Každopádně mi určitě napište komentář, co si o tom myslíte, jak se vám líbilo a zda-li mám točit víc videí jenom o sobě či nikoliv.
Děkuji za odezvu a teď se pusťte do videa :)

PS: Právě mi na hlavě působí henna. Koupila jsem si ji poprvé v životě. Až ji smyji, dám vám vědět, jak jsem dopadla :D


3 komentáře:

  1. To je až trapný, jak jsme v některých věcech stejný -_-. Za což jakože nemůžeš ty, nemůžu za to ani já, ale stejně :D Video je fajn, je dobrý že je to rychlé a věř mi, že mluvíš dostatečně srozumitelně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím. Bylo mi to blbé, že některé věci máme stejné, ale je zas hloupé říkat něco jiného, když právě tohle je pravda. Asi to je tím znamením nebo nevím :D
      Jinak děkuji.

      Vymazat
  2. To video je skvělé! Vůbec nevadí, že je to svižné, právě naopak :). taky jsem chtěla sepsat pár faktů o sobě, ale nemyslím, že by to někoho bavilo číst :D. Ale to tvoje video...určitě udělej spoustu takových o tobě ;).
    A lidi chodící po špatné straně chodníku mě taky strašně vytáčí :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.