1. 1. 2014

Knižní výzva na rok 2014

Možná je to trochu trapné, jak má teď každý blog článek o výzvě, ale což.
I já se jí zkusím zúčastnit.

Určitě všichni víte, o co jde a pokud ne, koukněte k Ells, která to vlastně celé vymyslela.

Já jsem si pro svou osobu zvolila číslo 70. Protože si myslím, že je to tak akorát, vzhledem k tomu kolik mám denně času. Navíc si většinou knihy kupuji a nejsem si jistá, jestli budu mít letos peníze na 70 knih, ale uvidíme. A nakonec se mi líbila ta ikonka pro sedmdesátku, takže nebylo moc co řešit.


Jak si vedu:

LEDEN:
Ptolemaiova brána, Počátek, Ptačí zpěv, Dech, (Ne)obyčejný kluk
ÚNOR:
Betonová zahrada, Pokání, Tak padne náš svět, Loď mezi hvězdami
BŘEZEN:
Milion sluncí, Všechny barvy země, Volání netvora
DUBEN:
Eragon, Zahrada kostí, Deset malých černoušků, Divergence
KVĚTEN:
Rezistence, Aliance, Hvězdy nám nepřály, Než jsem tě potkala
ČERVEN:
Zlodějka knih
ČERVENEC:
Okřídlená duše, Království, Prorok, Prozření Mary Dyerové
SRPEN:
Proměna Mary Dyerové, Erebos
ZÁŘÍ:
Aréna smrti, Vražedná pomsta, Síla vzdoru, Dáma s kaméliemi, Velký Gatsby
ŘÍJEN:
Jsem roztříštěná, Jsem zlomená, Jsem rozohněná, Carrie
LISTOPAD:
Psychologie sériových vrahů, Úvod do kriminologie, Zmizelá
PROSINEC:
Měděný jezdec

2 komentáře:

  1. No jo, výzva :). Mně to přijde jako pěkná motivace a je fakt, že ta ikonka pro sedmdesátku je fakt pěkná :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Všetky blogerky sa do tejto výzvy zapájajú ale ja neviem.. nejak nechcem.
    Na goodreads som si dala challenge na 80 kníh. Tak som naozaj zvedavá ako dopadnem na konci roka :D
    A tebe prajem veľa šťastia :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.