7. 1. 2014

Nic, co stojí za to číst

Vadí mi, že nemůžu psát články, ačkoliv mám nápady.
Chtěla bych konečně napsat ty 2 recenze na Počátek a Přízračný svět Alaizabel Crayové, co mám v plánu. A chtěla bych víc číst, protože jsem si nakoupila spousty knih. Teda jako pro mě to je spousta. Pro někoho to není nic moc, když má za měsíc 50 knih. Taky bych chtěla za měsíc 50 knih, ale asi bych se v tom pak začala dost ztrácet. To bych jeden měsíční nákup četla defacto celý rok. Ale zase by mě uspokojoval pohled na nádherně plnou knihovničku. Ne, že bych ji měla prázdnou, ale mohla bych mít víc knih. Jen tak, aby to lépe esteticky vypadalo, víte, co tím myslím. Taky chci natočit další video, protože je to docela zábava a to první (snad) nebyl zas takový propadák, jak jsem si nejdřív myslela. Štve mě, že nemůžu natočit kvalitní video s epes grádes obrazem, kdy vás sama kamera vyretušuje a správnou hlasitostí zvuku. Přesně jako to mají ti známí booktuběři. Třeba taky budu jednou tak hustá jako oni. Další, co potřebuju, je vyfotit fotky k článku, který mám už několik dní v hlavě vymyšlený. Jediný, co mi brání, je správné světlo, abych měla kvalitní fotky. Vždy když přijdu domů, je už venku tma a zářivky nejsou zrovna to pravé ořechové. A taky bych opravdu ráda začala zase hoopovat, ale bohužel je stále ještě zima. Nemám ráda zimu. Nemůžu venku kvůli ní tančit ve víru hudby s mým partnerem obručí. Protože bych jinak asi zmrzla.

Místo toho, abych dělala přesně tohle všechno, co mám ráda a baví mě, tak každý den jak malomocná vstanu v 6 ráno, vyvrtám se z postele a poslepu se umyji, obléknu a nalíčím (občas se teda nalíčím, občas na to prostě nemám nervi). A pak jedu do práce a celých 8 hodin se kopu do prdele nudou, kterou prokládám brouzdáním na netu. No, měla bych makat, ale kdybych nedělala chvílemi něco jiného, tak z toho asi zmagořím. Prostě samé klik myší tam, klik myší sem a pořád dokola. Dokola. DOKOLA. DOKOLA. DOKOLA.
A pak tu jsou ještě ty jízdy, hm.

No, asi tak to teďka chodí. A prý bude hůř! Přijdou přesčasy. To si snad ani nedovedu představit. Přesčasy. Už teď se mi zvedá žaludek. Co si jenom počnu?

Neberte ten článek moc vážně. Zní to, jak kdybych byla v depresi. Ale nejsem. Mám radost z nových knih, z přítelových úspěchů, z dobrého jídla, co si zítra koupím. A taky z mangaloo, protože se na to hrozně těším. Mám radost, že zítra vstávám v 8 a ne v 6. A taky mám radost za každého nového čtenáře a milý komentář. Mám radost, že mám vás, čtenáře. I když těmito články vás asi moc neohromím, co?
Nebojte, přijde víkend a já to tu zas rozjedu. Čeká vás recenze, video, smysluplný článek. Bude to fajn.
Tak se mějte krásně, skládejte básně a nezapomínejte komentovat :)

Amen.

6 komentářů:

  1. Taky bych chtěla více číst, mám doma snad 70 nepřečtených knih, ale když mám možnost třeba v práci číst, tak jsem tak utahaná, že spíše zalehnu :D
    Je dobře, že depku nemáš, já ji te mám už přes měsíc a stále se nic nemění a já furt čekám a čekám, až se vše srovná, pokud tedy srovná.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zatím jen asi 10 nepřečtených knih, ale hrozně mě to štve, protože bych je chtěla přečíst :)
      Tak doufám, že se to srovná. Musíš se radost z maličkostí a blbostí jako já nebo se z toho zblázníš :)

      Vymazat
  2. Recenzi na Počátek určitě dopiš ;)! Já pořád nevím, jestli si to mám přečíst... A moc se těším na video, je to sranda :D.
    Děláš to správně - člověk se má těšit z malých věcí, mě by třeba takové vstávání místo v šest až v osm udělalo velkou radost :D.
    A s těma fotkama naprosto souhlasím, teď v zimě je tma snad už v půl čtvrté!
    Jo a máš pravdu - bude to fajn (všechno, kompletně :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem nejdřív udělat ten přízračný svět, ale když tak prosím, tak udělám nejdřív Počátek :D
      To vstávání mi vskutku udělalo radost, ale stejně jsem byla ospalá :D

      Vymazat
  3. Těším se na recenze i na video! :) Hledám nové inspirace na čtení, tak si je ráda přečtu. :) (I když moje knihovna praská ve švech nepřečtenými knihami. Miluju knižní outlet a zlevněné knihy. :D)
    Musíme se těšit z maličkostí, jinak bychom (bysme? :D) se z toho všeho okolo dočista zbláznili. A to nechceme. Mír a lásku všem. :D
    Přeju ti, ať ti přesčasy rychle uběhnou, mimochodem, kdepak pracuješ? :) A ještě jedna vlezlá otázka? Co je to hoopování? Zní to totiž dost ujetě, hii. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, všichni teď máme kupu nepřečtených knih :D
      Přesně tak! Mír a lásku!
      Pracuju pro O2 v administrativním oddělení, žádná zábava to není, ale aspoň mám nějakou práci :)
      Hoopování nebo-li hula hoop dance je tanec s obručí. Ale ne s tou z hračkářství, ale takovou speciální taneční :D Asi na to napíšu článek :)

      Vymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.