12. 1. 2014

THIS or THAT Book Tag (video)

A je to tu!
Natočila jsem pro vás nové video. Nečekaně opět tag, protože moje kreativita ještě není zdaleka tak rozvinutá, jak by měla být. Do dalšího videa se určitě polepším. Protože jsem vymyslela takový žebříček. No, ale o tom, až příští týden. Dneska tu máme tag "Tamto nebo tohle", takže doufám, že máte tagy rádi.
Taky jsem trochu vychytala zvuk (který je hlasitější), obraz (který má být kvalitnější, žádné světlejší a pak tmavší pozadí, žádné neustálé zaostřování a rozostřování), střih (který je teď už plynulejší, čistší nebo jak to říct a hlavně věty dávají smysl, snad). A nakonec jsem přeci jen probudila k životu své mozkové závity a kapku kreativity a vymyslela nějaké provizorní intro (než mi přítel udělá nějaké epické v Adobe After Effects). Akorát jsem k tomu nedala žádnou hudbu, jenž by se k tomu hodila, protože mě absolutně nic nenapadá (snad je krom zvuků přírody a zpěvu ptáčků). Takže kdybyste měl někdo nějaký návrh..? Ocením to.

Co se týče scén na konci videa, o které byl TAKOVÝ zájem, tak jsem samozřejmě nezklamala, akorát mi teda nepřijdou vtipné. Ale tak to nechám na posouzení vám, že ano.

Doufám, že se vám bude moje video líbit a oceníte snahu do něj vloženou. Nezapomeňte napsat koment, abych věděla, co ještě do příště zlepšit a vylepšit.

PS: Ano, vím, že až příliš často opakuji nějaké fráze a používám slova "A", "ALE", "TAKŽE", na zlepšení své mluvy usilovně pracuji. Děkuji za pochopení. :D


7 komentářů:

  1. Ty vynechané scény nakonec jsou stejně úplně nejlepší :D. Tenhle tag se mi moc líbí, přemýšlím, že bych to taky zkusila, jenže se mi nechce točit video, tak bych to mohla udělat možná jako článek, pokud by ti nevadilo, že se opičím :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tagy jsou od toho, aby se šířily. Takže ho určitě udělej! :)

      Vymazat
  2. Musela som si toto video pozrieť dvakrát pretože prvý krát som vôbec nevnímala čo rozprávaš ale som pozerala na teba a na tvoje vlasy a mimiku a gestikulácia a tak a zabudla som vnímať o čom hovoríš :D a potom som si povedala - o čom to vlastne bolo?
    Neviem prečo ale vďaka tvojím videám mám tak trochu chuť natočiť nejaký tag ale ja vždy stresujem pred kamerou a robím hlúposti a grimasy a tak. Toto video sa ti podarilo a je aj lepšie, výzor aj zvuk takže gratulujem :)
    Aby som mohla natočiť video musela by som bratovi šlohnúť fotak aby som mala nejakú tú lepšiu kvalitu :(
    Rozmýšľam čo také by som vytkla ... ako nechcem aby si si myslela že zámerne niečo hľadám to bola len taká moja vnútorná myšlienka :D a veľmi sa mi páči ten koniec .. také hlúposti by som asi robila aj ja na videu ale nevystrihla by som to pretože sa mi nechce sťahovať program na úpravu videí :D
    Okey už som ticho .. skvelé video, paráda :) A čo k tomu môžem ešte povedať.
    Ja som za normálnu knihu aj za e-book.. ale o tom poviem viac vo videu :D lebo sa vďaka tebe chystám urobiť :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nech sa páči... tu je pokus :D
      http://www.youtube.com/watch?v=464YrKmqGMw&feature=youtu.be

      Vymazat
  3. Jehehhé :D Ty scény na konec jsou super, říkej si co chceš. :D
    Jinak o doost lepší kvalita zvuku i videa, takže palec hore a zajímavý tag. Rozhodně si ho připisuji na list tagů, co mám v plánu udělat. :) Ve většině bych se s tebou asi shodla. Tedy hlavně s tlustými knihami a seriály. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Super video! :-) Opravdu moc pěkné!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.