21. 2. 2014

3 výkřiky do nikam

1. V neděli jdu zase do práce. Nesnáším, když musím chodit do práce o víkendu. Hrozně ráda spím a vydržím spát klidně i do 11, když jdu spát ve 23, což máte 12 hodin. Ale mně to nevadí, protože se mi zdají krásné, bláznivé sníky. A nechat si zdát sny, mě hrozně baví. Ale když chodím do práce, tak vstávám v 6 a chodím spát tak kolem 23, protože dřív to nestíhám, jelikož potřebuji číst, psát články, sledovat seriály, trávit čas s přítelem, no, je toho dost. A když to spočítáte, vyjde vám 7 hodin spánku. Je to prostě nic moc. I když pro dospělého člověka má být 7-8 hodin spánku prý ideální. Což nechápu, když si ráno přijdu jako zombie. Proč nemůžeme být jako žirafy, aby nám stačilo jen půl hodiny spánku a cítili se svěží?

2. Už hrozně dlouho sháním plyšového jelena. A nikdy jsem žádného neviděla. Akorát dneska jsem narazila v knihkupectví na něco, co se jelenovi trochu podobá. Na plyšového soba. Měl malé rudé růžky a byl roztomilý. Jenže mu udělali dost špičatý čumák, takže vypadal trochu jako pes. Alespoň mi to tak přijde.
Neviděli jste někdo někde plyšového jelena? Moc bych ho chtěla...

3. Kvůli mnoha nečekaným a nutným výdajům (daně, přihlášky, ..) se mi dokonce podařilo neutrácet. Protože všechny peníze, které si odkládám stranou na knihy, oblečení, prostě na cokoliv, co se mi zalíbí nebo "nutně" potřebuji, jsem dala právě na nutné výdaje. Tudíž se můj únorový Book haul bude skládat ze šesti knih. Jsem na sebe hrdá. Celkem. Protože se mi stejně nepodařilo koupit knihy z blogového Wishlistu. Já se k tomu snad nikdy nedokopu. No uvidíme. Strašně ráda bych si přečetla knihy jako Zlodějka knih, Něž jsem tě poznala, Maru Dyerovou a Okřídlená duše. Je hrozná OSTUDA, že jsem to ještě nečetla. Ale knih je příliš a peněz málo. A času ještě méně. Achjo.

4 komentáře:

  1. Kamarádka zase shání plyšovýho pavouka, taky bez úspěchu :) Schválně jsem zkusila hledat jelena a našla jsem tuhle hroznou morbidní věc :D http://www.butlers.cz/Deko-Lifestyle/HALALI-Hlava-jelena-plys

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, to né! Chudák :D
      Pavouka už jsem někde viděla :)

      Vymazat
  2. Já jsem na tom v bodě jedna podobně jako ty - o víkendu jsem schopná spát klidně i do poledne :D a v týdnu mi moc nestačí ani těch sedm až osm hodin :D. Jo, v příštím životě chci být žirafa!
    Plyšového jelena jsem nikde neviděla :/ :D. Ale minulý týden jsem v galanterii našla růžový knoflík ve tvaru jelena/soba/nebo co to vlastně bylo, ale mělo to parohy :D. Ráda bych ti ho poslala - když jsem ho uviděla, vzpomněla jsem si na tebe, kdybys chtěla :) :D.
    A ještě - šest knih? Týjo, to bych taky chtěla :P. Já mám za únor zatím čtyři knihy, a to proto, že jsem je vyškemrala na mamce - v Dobrovském jedna za 48,- Kč :D. A z těch knih, co tam máš, jsem četla jenom Zlodějku knih - poslední dobou narážím na to, že spoustu knih, které chci číst mají v knihovně v oddělení pro dospělé a dokud mi nebude patnáct, tak si tam nemůžu zařídit průkazku :/ :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto rozumím, soustavně skuhrám, že bych potřebovala, aby den měl 24 hodin a noc! :-D P.S. JAKTOŽE se nedá sehnat plyšovej jelen????? To je pěknej bordel...:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.