5. 2. 2014

BOOK HAUL Leden (video)

Čauky paroháči!
Tak jsem si pro vás KONEČNĚ připravila Book haul, tentokrát ve formě videa.
UPOZORNĚNÍ -> Možná vám v tom videu budu připadat trochu divná, trochu roztěkaná, možná moc s těma knihama máchám, takže není vidět ani co ukazuju, taky je možné, že mi není místy rozumět, a že se občas přeřeknu. Ale zkrátka jsem na točení neměla příliš mnoho času, takže jsem to ze sebe musela hold vysypat. Tak.
Ale i přesto doufám, že se vám bude videjko líbit. :)



Jinak na svou obhajobu. Zas tak jsem neutrácela, protože asi 1500 jsem měla z Vánoc jako dárek, takže jsem ve finále utratila asi 850. To jde za 11 knih :-)

9 komentářů:

  1. Já jí nemám tu sérii z Levných knih jako všichni :D Nečetla jsem žádné skvělé recenze, tak mě to ani nezaujalo moc :) Jinak ano ty knihy prostě stále volají kup si mě! Netvora nemám a přitom je tak super ty ilustrace! A Eragon je jedna z mála sérií kterou taky radši v paperbacku :) Neobyčejného kluka bych také chtěla!

    OdpovědětVymazat
  2. Ani já nemám sérii Proroctví sester :D Moc hezké video! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. "To tam dám ty vole, to tam dám."
    Pánečky. 18 kníh? To je naozaj, naozaj veľa kníh. Ktorú by som asi tak najviac chcela je vlastne ta Vesmírna série .. mám na tie knihy zálusk no (asi ako na všetky ostatné).
    O Proroctví sester som počula ale nezaujalo ma to natoľko aby to bola séria kníh ktoré musím mať doma :D Zbytok tak trochu nie je pre mňa :)
    No ale tú THG knih naozaj závidím. Mňa láka hlavne preto že ma neskutočne úžasný obal!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, moc děkuji za komentář na mém blogu, díky tomu jsem objevila Tvůj blog. A mám ohromnou radost. Jednak, že jsem našla novou bloggerku, o které jsem ještě neslyšela, a pak proto, že jsem našla někoho, kdo natáčí česká videa o knihách - a ještě ke všemu v pěkné kvalitě. Mám vážně radost. Jsi moc milá a určitě se stanu Tvojí čtenářkou. Jinak kniha Pokání je absolutně úžasná, zbožňuju ji... A Eragonek je moje srdcovka. Věřím, že si ho taky zamiluješ... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a tu sérii z Levmých knih nemám. :-D Takže ji nemají všichni... A kniha Volání netvora je nádherná, velice smutná a opravdová... :-)

      Vymazat
  5. Musim se naučit nakupovat jako ty, nikdy se mi to nechce nukde hledat tak si raději koupim za plnou cenu a pak jsem naštvaná. Ale u toho HG mi prostě hrozně ta obálka vadí, je sice zajímavá ale.. ne nemusela byhc ji mít, ale za tu cenu zase.. :D
    A jak jsem už řikala: Sledovat video na Pce nádraží s jedním fungujícím sluchátkem není dokonalé :D
    Jo a závidím ti je. Ale jen většinu, všechny ne :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, vidím tam dvě knížky ode mě! :) Škoda, že jsem ve škole a nemůžu si to video pustit :) ale určitě si ho pak pustím :) Jinak doufám, že se bude (Ne)obyčejný kluk a Pokání líbit! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Úža video - jako vždy :D! A já bohužel Proroctví sester nemám, protože v našich Levných knihách objednali jenom druhý a třetí díl :D, první prostě ne :D...

    OdpovědětVymazat
  8. Super video! :) První díl série Vesmír mám doma, ale zatím jsem se k němu ještě nedostala. :) Dech a (Ne)obyčejného kluka ti moc závidím! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.