18. 2. 2014

Michaela v Praze na OneRepublic (video)

Čauky jeleni.
Hlásím se vám s reportáží z Prahy.
Jak někdo z vás možná ví, tak 16.2. se v Praze udál koncert mých oblíbenců OneRepublic. A protože si vážím všech svých čtenářů, odběratelů, pronásledovatelů a podobně, tak jsem vás chtěla vzít sebou, alespoň na těch 6 minut. Kvalita sice nic moc, protože ve tmě, kde to všechno bliká a svítí a hlavně, co se týče zvuku, tak bassuje, se to moc nedá. Ty basy jsou na tom videu asi to nejhorší, protože mobil ten hlasitý zvuk bas prostě nezvládal.
Všechno vám víceméně vysvětlím ve videu. Akorát jsem se teda zapomněla pochlubit, že jsem si v Palladiu koupila takovou krásnou mikinu. Ale tak já si ji někdy vezmu do nějakého videa a ukážu vám ji.
Pár slov ke koncertu: Až na to, že jsem tam musela takovou dobu stát a umírali mi totálně nohy a záda. Hlavně ty záda! To bylo moc moc fajn. I když mě místy srali lidé, co se jak kokoti tlačili pořád víc a víc dopředu. A taky sobečtí dvoumetrový lidé, co se narvou před vás a vy pak hovno vidíte. Jim je to ale ukradený, že máte tak tak 170cm a vidíte pódium, jen když se postavíte na špičky. A nakonec se tam nedalo dýchat. Byla jsem někde v polovině arény a tam vám bylo nehorázné horko a dusno. Takže ke konci jsem se šla postavit dozadu k východu, dýchat čerstvý vzduch, abych nezkolabovala jako některé osůbky, které tam pak museli vynášet ven. Každopádně se mi to líbilo, atmosféra byla parádní. Nejvíc na vrcholu blaha jsem se cítila, když začali hrát moji nejoblíbenější písničku Something I need. To bylo epický, jak všichni zpívali. Áááá.
Tak jo. Užijte si video. A nezapomeňte poznamenat, že to mému příteli sluší. To je ten fešák ve videu.

(for Yanny: Ty si tam byla taky? :O To je husté, že si stála v té samé aréně jako já. Škoda, že jsem to nevěděla, mohli jsme pokecat :D)


9 komentářů:

  1. One Republic neposlouchám, ale hudební akce v Česku jsou koukám stále kapitola pro sebe. Před pár lety jsem byla na koncertě Guns´n´roses a čekalo se asi 3 hodiny, lidi, co stáli, museli fakt zažívat peklo na zemi...Nakonec koncert byl úžasný...Já bych stát nemohla, protože jsem výškou něco jako hobit, takže to by bylo špatný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta fronta nakonec postupovala vcelku rychle, nejhorší bylo to stání. Hrozně mě pak bolí záda, když delší dobu stojím. Ale pak taky, koncert byl úžasný. :)

      Vymazat
  2. Mně je normálně smutno, když si pouštím ty videa a koukám na fotky... :D Já jsem byla na OneRepublic už před třema roky v 2011 v SaSaZu... a představa, že je uvidím zase až za další tři roky... :( Fakt mám depresi :D hlavně když jsem se na to těšila už od léta a najednou je to pryč :( achjo! :D No každopádně jsme se mohly potkat no! :D Škoda, že jsem to nevěděla, že jdeš taky :) Jinak jsi stála u obecního domu a u synagogy v Jindřišský :D taky tu stavbu úplně miluju, ségra má kousek od ní práci, tak jí chodim pořád obdivovat :D tu hroznou frontu na začátku jsme prostě předběhli.. :D bylo to docela snadný, šli jsme prostě za davem a byli jsme vepředu :D na koncertu jsme stáli vlevo, když jsi se dívala na pódium. Měli jsme výhled docela dobrý, ale na ten, který jsme měli v Sasazu tenkrát to nemělo, to jsem byla normálně hned u Ryana, jenom ruku natáhnout :D víš o tom, že tam lidi pak čekali do půlnoci, až Ryan vylezl ven a fotil se s nima?? ááá, jsem byla úplně naštvaná :D ale každopádně, já bych tam asi čekat nevydržela.. ale taková fotka s Ryanem.. no to bych se asi složila :D navíc jedna holka má fotku, jak mu dává pusu na tvář :D grrr.. :D no doufám, že zase brzo do Prahy dorazíš! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Achjo. Tos mi neměla říkat, že pak vylezl ven a fotil se s lidmi. Já chci taky! :D
      Já si pěkně počkala no. Protože nemám ráda předbíhání. Ale ono to šlo pak docela rychle. I když si měla o něco lepší výhled než já, jelikož nejsem nejvyšší takže to občas nebylo nic moc. Ale jinak paráda.
      Jo a díky za objasnění té budovy. Obecní dům, že mě to nenapadlo hned :D Obě stavby jsou luxusní.
      Do Prahy mám v plánu jet hned, jak se udělá hezčí počasí. A taky hned jak budu mít dovolenou. Chtěla bych jít takovou tour de památky :D

      Vymazat
  3. Štěpán neuvěřitelně nadšený z toho, že může být součástí tvých videí :D
    Když jsme byli se třídou v Praze tak jsme taky obdivovali tu synagogu nebo co to je :D Máme i pozovací fotku ..
    Kurwa achjo.. husí kůže i z těch nekvalitních videí, za co samozřejmě nemůžeš ale.... ááách ksakru mrtě brutál závist :/ A Ryan je kundák, ksakru, škoda že jste nebyli blíže aby si ho natočila, jestli je tak super i naživo :3
    Ale jinak předpokládám, že sis to užila, POŘÁDNĚ užila, protože to musí být zážitek na celý život :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to hodně super. A taky mě štve, že jsem nebyla blíže, ale lidi jsou magoři a hrozně agresivně se tlačí, znáš to :D
      Až tu budou znova, tak na ně třeba pojedeš a zažiješ tu parádu taky :)

      Vymazat
  4. Ááá, já se zblázním! Já chci taky! Normálně jsem poznala všechny písničky, co jsi měla v tom videu :D. Mimochodem já mám nejradši All the right moves :). Já bych tam jednou tak strašně chtěla, OneRepublic jsou prostě nejúžasnější!
    Muselo to být dokonalé, vidět je naživo :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to dokonalé :)
      Ještě dokonalejší by to sice bylo, kdyby mi udělali soukromý koncert, ale nesmím být moc náročná :D

      Vymazat
    2. Pěkné, Jelí. Sluší mu to, ale nevypadá moc nadšeně, chichi, stydlín!
      Musela to být pecka, duní mi basy až sem. :)

      Vymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.