12. 2. 2014

Moje pocity z knihy Pokání (video)

Čauky jeleni!
Připravila jsem si pro vás další video. I když tohle video nebylo tak docela plánované dopředu, takže se moc nedá říct připravila. Spíše jaksi spontánně stvořila, bezprostředně po tom, co jsem dočetla knihu.
Po dočtení Pokání od Iana McEwana jsem byla tak nabitá pocity, že jsem je prostě musela ventilovat ven a pouhé psaní nestačilo. Takže tady to máte, snad vám nebude vadit, že to není ten typ videí, na které jste u mě byli doposud zvyklí.
Je pravda, že občas to, co říkám, nedává docela smysl. Že sestry nejsou kteří, ale které a také, že příliš často používám slova "A" "PROSTĚ" "HROZNĚ" "TAKŽE". Tohle je, prosím, má přirozená mluva a ne vše šlo zkrátka vystříhat.
Doufám, že se ve videu nenachází nějaké spoilery, aby se na něj mohli podívat i ti, kteří knihu nečetli.
Budu ráda za každý ohlas, takže nezapomeňte napsat komentář, co si o této knize myslíte vy, pokud jste ji četli. A pokud ne, tak jestli máte v plánu se do ní pustit.
A teď hurá na video! :)


5 komentářů:

  1. Mám na Pokání úplně stejný názor - ze začátku jsem si myslela, že to nedočtu, ale pak jsem z toho byla nadšená (teda jak skvěle je to napsané, z příběhu jsem byla smutná). A film patří mezi moje nejoblíbenější (taky jsem viděla film první a až pak četla knížku).. Asi si to budu muset přečíst znovu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že se ti knížka v závěru líbila :) já měla z téhle knížky taky hodně rozporuplné pocity. Ten závěr, kdy ti vlastně spisovatel chrstl do obličeje krutou realitu a vlastně ti zkazil úplně všechno, mě taky hodně naštval. :D Ale je pravda, že vlastně díky tomu byla ta kniha taková neobyčejná a nezapomenutelná... Já mám mnohem radši styl psaní, kterým se psalo dřív, jen mě štve, že se to v dnešní době už nedá tolik napodobit.. :D Já se musím přiznat, že jsem si knížku sehnala hlavně kvůli Jamesu McAvoyovi, kterého fakt zbožňuju. Na druhou stranu Keiru moc nemusím, ale to se dalo přežít. :D Řekla bych, že se tohle video dá pokládat za recenzi :) nějak si nedovedu představit, že bys o tom psala ještě jednou článek, ale jako ráda si ho přečtu samozřejmě :D no prostě asi už chápeš, proč jsem knihu přece jenom prodala, líbila se mi, ale pochybuju, že jí budu číst ještě někdy znovu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Snad bude lepší než divý román Nevinný. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju film i knížku, je to teda už několik let, co jsem Pokání četla a viděla, ale asi patří opravdu k tomu nej. :) Od McEwana jsem četla potom ještě několik dalších knih, taky dobrých, ale na Pokání podle mě nemají.

    OdpovědětVymazat
  5. Knihu jsem ještě nečetla, takže raději si video nepouštím, abych se nepřipravila o nějaké překvapení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.