9. 2. 2014

Stížnost a trochu toho hejtu

Už hodinu se pokouším vložit zpátky ikonu svého blogu (to M s parohy) do menu a už hodinu se tu rozčiluji, protože blogspot prostě neodpovídá. Rozvržení stránky se jen naoko tváří, že tu pro vás je, ale ve skutečnosti se zrušilo, zakopalo do země, lehlo pod kytky a pořádně hluboko zajelo pod drn. Zkrátka neexistuje. Naprosto nesnáším, když chci změnit na vzhledu svého blogu nějakou stupidní drobnost a ono to co? Ono to nejde! Hejt na to. Tohle nezdravé rozčilování mi byl čert dlužen.
Takže nejenže je velký problém s tím, že vám blogspot deformuje barvy tak, že máte ze světle hnědé tmavě zelenou (ano, i tohle mi dělá), ale už si ani neuspořádáte gadgety v menu.
Nemluvě o tom, jak mi celý den blogspot blbne. Stránka se mi nenačítá, je pomalá a u některých blogů to, prosím pěkně, hlásí, že nebyl nalezen. Což je totální hloupost, protože když jej dáte vyhledávat znova, tak se najednou nenalezený blog znovu nalezne. Že by černá magie?!
Jsem tak hrozně rozčílená, že už ani nemám hlad. Jak mě přešla chuť k jídlu. To chci po tom blogspotu tak moc, když chci vložit hnedka teďka svoji ikonu, tam kde byla, spolu se vzkazem, že když nás tu bude 50, udělám soutěž o knihu? (BTW: Čím víc nás tu bude, tím víc bude soutěží. Tím vám jakože připomínám, ať neleníte a koukáte se JELENIT, protože odměna vás nemine. Muhaha.)
Ale o tom jsem tu psát nechtěla. Chtěla jsem tu vypsat své rozhořčení nad blogspotem. Nevím, jestli to blbne jenom mně, ale občas mi to vážně drásá nervy. Asi už nikdy nebudu chtít změnit vzhled blogu, protože mám strach,že když zasáhnu do blogu byť jen malinkou změnou, tak se mi nesmaže jen gadget v menu, ale rovnou celý blog...

Aktualizace 22:36 - Děkuji ti, Lux Lisbon, za tvou radu! Díky tobě jsem to konečně znovu napravila. A skutečně stačilo, to udělat v jiném prohlížeči. Že mě to hned nenapadlo...

5 komentářů:

  1. Dneska se mi blogspot opravdu vyznamenává :D
    Nejde mi zas vložit obrázek do příspěvku a tvrdí mi to, že tento obrázek - který používám jako rozdělovač u anotací už od prapočátku blogu - je zřejmě zaheslovaný, takže sorry nevložím ti ho :D
    Co se týče barev tak z toho už rostu půl roku a jsem ve fázi popírání a ignorování.
    Takže rozhodně to neblbne jenom tobě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Chápu tvé rozhořčení, já se takhle vztekala naposledy, když jsem do článku dávala fotky z hor a ony se mi vždycky v reálu srovnaly nějak jinak...ale jakože úplně jinak...:D.
    Jo, miluju když změním nějaký detail a najednou mám zpřeházenou půlku blogu :P.
    Ale pořád se mi s tím líp pracuje než s blog.cz, kde jsem byla ztracená :D.

    OdpovědětVymazat
  3. No já mám zase ten problém, že už přes týden - když si zapnu blogspot, vyskočí mi okýnko s tímto textem: ERROR: Possible problem with your *.gwt.xml module file.The compile time user.agent value (gecko1_8) does not match the runtime user.agent value (unknown). Expect more errors.
    - A já musím potvrdit OK. Nechápu proč mi to dělá. Ale jen na mém pc, u přítele pohoda. XD
    Tak pevný nervy ;)

    OdpovědětVymazat
  4. znám, znám :D taky se děsně rozčiluju, když mi zrovna nefunguje :D ale že by mě z toho přešel hlad? To nikdy! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Poznám, tiež som mala problém s gadgetmi a vkladaním obrázkov, skús to v inom prehliadači, teraz používam Operu a v Mozille mi to ide

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.