8. 2. 2014

TAG: The first and the last (video)

Čusky paroháčci moji.
Že jsem tak hrozně hodná slečna Jelen, tak jsem pro vás natočila další video, abyste měli radost. Tentokrát jde OPĚT o tag, první a poslední. Určitě ho mnozí znáte, není zas tak docela nový, ale já jsem si řekla, proč ho nenatočit. Alespoň zpestřím někomu dnešní večer. Pokud taky sedíte doma na zadku jako já. Jó, někdo si hold chodí po večerech pařit do klubů a někdo po večerech točí knižní tagy. A někdo další se na ně dívá. Takový je život.
Každopádně doufám, že se vám video bude líbit a omluvíte některé, ne příliš hodící se, střihy. Ale vzhledem k tomu, že se mi jedna část videa smazala a mě to hrozně naštvalo, tak se mi to pak nechtělo dotáčet. Tím pádem mi tam chybí poslední 10 otázka. Takže mi snad toto malé pochybení odpustíte a video si užijete. A vůbec, natočte tento tag také, ať mám, co sledovat! :)




4 komentáře:

  1. Bezva video, jako vždy ;)! Kdybych já uměla takhle točit..:D. U některých otázek se s tebou třeba i shoduji (Stmívání) u některých rozhodně ne (Harry Potter 4 - what?!) :D :D Ale tak už to je - každý je jiný, a každému něco sedí víc a něco míň :).

    OdpovědětVymazat
  2. První a poslední, věčné téma. :)

    Nevěděl jsem, žes byla zapálená do dinosaurů. By sis to užila před miliony let. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už u předešlého videa mě napadlo, že se tě musím zeptat, zda vůbec spolupracuješ s nějakým nakladatelstvím? Protože jsi jeden z mála blogerů, co si kupuje knížky od Fragmentu, protože zrovna tohle je nakladatelství, které dává recenzní výtisky snad skoro každému.. :D tak já nevím, jestli tě to třeba nenapadlo..? Nebo je v tom nějaký jiný důvod, proč s nimi nespolupracuješ? Každopádně pokud si snad myslíš, že by ti knihy posílat nechtěli, tak jim určitě napiš, protože máš super recenze a oni takové blogery moc rádi sponzorují :) jinak se ještě samozřejmě musim vyjádřit k Pokání, které máš ode mě ... :D vůbec se ti nějak nedivím, že ti dělá problém to dočíst. Mně to sice problém nedělalo, ale v závěru to pro mě asi nebyla tak skvělá knížka, jak jsem původně myslela. U mně to bylo umocněné ještě tím, že jsem si nejdřív přečetla knížku a až pak se koukla na film. Ale na druhou stranu, aspoň mě to donutilo knížku dočíst, protože jsem byla zvědavá, jak to dopadne. Pokud si pamatuješ, jak to dopadne, tak tě to asi nějak neláká úplně to hltat :D to chápu :) čau jelene! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Páni pamatovat co jsem si koupila jako první knihu? Uff tak to fakt nevím, to už je táááák dávno, to samé které z těch asi padesáti dětských knih jsem četla jako první :D A dinosaury jsem taky žrala! :) A brečím skoro u všeho, tak nevím, asi když jsem byla malé dítě jsem brečela třeba nad pohádkou poprvé :D A Josh Hutcherson toho žeru už od doby Zathura: vesmírné tajemství :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.