23. 2. 2014

TAG Jedna věc (video)

Čauky jeleni.
Poslední dobou jsem přemýšlela, co že to mám vlastně natáčet za videa. Nechtěla jsem dělat další knižní tag. Ale nakonec jsem stejně udělala další tag. Akorát tedy není knižní. Navíc jsem ho tentokrát sama vymyslela. Nevím, jestli je nějakým způsobem originální, protože jsem nehledala, jestli někdo něco takového udělal. Asi ano, ale to je mi teďka docela fuk. Snad se vám video bude líbit, nezapomeňte napsat nějaký koment, ať vím, co si o tom myslíte. Ale hlavně byste tento tag mohli udělat také. I když vím, že některé ty věci najít, bude docela oříšek, ale prostě se toho nesmíte bát. Takže s chutí do toho!

PS: Jednotlivé otázky jsou napsané v informacích pod videem na youtube.


3 komentáře:

  1. Hm měla si pravdu, to video budu moci udělat až přijedu dom. Ksakru, a takový hezký Tag si vymyslela a já ho dělat nemohu :/ I když pár bodů bych zvládla i tady, ale jinak ne. Měla si to zveřejnit o 14 dní dřííív!! :D


    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to je bezva věc! Jenom si nejsem jistá, že všechny věci najdu :D. Ale určitě budu rozšiřovat a napíšu článek (jestli to nevadí), vzhledem k tomu, že ještě pořád nemám na co točit (a taky jsem nervózní a neumím mluvit před hodně lidmi, ani když je nevidím :D).
    Slon bez uší je dokonalej :D, já taky spím se slonem - s takovým velkým z Ikey :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Zaprvé! Jsem ráda, že vyslovuješ Tag tak, jak jsem přesvědčená, že se vyslovuje správně a to s E a ne, jako většina českých booktuberů...to mě hrozně rozčiluje :D
    Hned na to první mě taky hned napadlo, že nejsnazší bude najít knížku s autorkou se stejným jménem :D
    Slon bez uší je perfektní :D
    Šipky hrozně chci! :D
    Na peckových náušnicích taky ujíždím :D Víc už mám snad jen barevných tílek :D (když nepočítám knihy!)
    Bezvadný video :) Moc pěknej nápad :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.