2. 2. 2014

Vyčerpání a další rozpoložení

Vyčerpání. 
Asi tak. Jedno slovo a není nic moc, co k tomu dodat.

To máte tak, když chodíte 2 týdny za sebou 6 dní v kuse do práce (takhle zkažené jsem měla já neděle), pak máte team building (aneb chlastání v hospodě s kolegy) a pak ještě LAN Party (aneb paření stříleček jako COD, CS a pití energeťáků o106 se samými chlapci).
Pak se cítíte přesně jako zombie, co by jen požírala mozek, protože sama už žádný nemá. Ble.

pochybovačné rozpoložení
A i když tady na to tak trošku kašlu, nezanevřela jsem na čtení a za leden přečetla 5 knih. Což je docela výkon, když vezmu v potaz, jak málo času mám denně na čtení. Sice je 5 knih dost (na mě), ale přesto mi došlo, že když jsem si dávala v challenge 70 knih za rok, tak jsem si trochu asi ucákla. Nevěřím tomu, že to zvládnu, i kdybych jela tímhle tempem 5 knih za měsíc po celý rok, dostala bych se na číslo 60. Což stejně nestačí. Uvidíme, třeba sama sebe překvapím.

nazlobené rozpoložení
Chtěla jsem jít do kina na film Zlodějka knih. A hádejte co? Ano, přesně tak, už to nepromítají! Tohle vážně nechápu. Vždyť měla premiéru před chvílí! To na to nikdo nechodil? Nikomu se to nelíbilo? Nebo co? Některý filmy, co jsou hnusný a nudný jak tři chlupatý prdele, tam suší 2 měsíce a tu Zlodějku knih tam neměli snad ani týden. Jsem naštvaná. A pořádně. Hold si to budu muset stáhnout. Jo, jsem pirát.

Dle knihy je natočen film. Musím ho vidět...
mindfuck rozpoložení
Hrozně jsem chtěla natočit měsíční chvástačku za leden, ale prostě jsem k tomu nemohla dokopat svoje líné pozadí. V sobotu vůbec, to jsem spala asi do půl 2 (po LANce, totálně unavená) a dneska, místo natáčení, jsem do rukou vzala knihu Betonová zahrada. A proč? Protože je to druhá nejlépe hodnocená kniha pana Iana McEwana. To je, prosím pěkně, ten pán, co napsal Pokání. Nejdřív jsem si to nespojila, že Pokání a Betonovou zahradu napsal ten samý týpek. Já vlastně ani nevěděla, že tu knihu mám doma. Jen jsem věděla, když jsem si pročítala díla tohoto autora, že název Betonová zahrada jsem už někde viděla. No a taky že viděla, doma v knihovně. Takže vzhledem k tomu, že kniha má nějakých 120 stran, jsem se do ní pustila a za 2 hodinky ji zhltala. A lidi, to je kurwa MINDFUCK jako prase. Ten konec, no to bylo moc. Celá ta knížečka byla moc. Nevím, jestli jste to někdo četl, ale prostě tohle byla síla. Hrozně se mi to líbilo, zvráceným způsobem. Ale už to asi nikdy znovu číst nebudu...

4 komentáře:

  1. Dobře, mohl mi někdo říct že jdeš na tu LANku taky, protože jsme tam mohla jít ale přišlo mi to blbé být tam sama mezi chlapci, ale fajn dobrý, chápu, tak jindy.. :D
    Mysli na to, že čím víc práce, tím víc peněz a z peněz je pak majetek. A i když málo času je kentus, mít hodně majetku je fajn :)
    A na měsíční chvástačku čekám, i když budu hrozně nasraná, kolik toho máš, stejně to chci vidět :)

    OdpovědětVymazat
  2. Betonovou zahradu jsem četla pár let zpátky a naprosto chápu ten MINDFUCK, nedávno jsem i zjistila, že je podle toho film, tak jsem si ho sehnala, ale zatím jsem ho neviděla...když vím co mě tam asi čeká XD

    OdpovědětVymazat
  3. Betonová zahrada je jediná knížka, kterou jsem od McEwana četla a pořád se od něj bojím přečíst něco jiného, chci ho pořád mít za zvráceného spisovatele a když vidím obaly Pokání s Keirou, tak se obávám, že by tenhle titul ztratil :D Ale jednou se do toho hecnu! Film jsem viděla, ale už si vůbec nepamatuji, jestli se mi líbil o_O

    OdpovědětVymazat
  4. Betonovou zahradu jsem ještě nečetla, ale vzhledem k tomu, že jsem četla Pokání (což je překvapení, když jsem ti ho prodala, že:D) a líbila se mi, takže se po ní určitě někdy podívám. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.