19. 3. 2014

10 divných věcí, které mám ráda (video)

Ne, neumřela jsem. Jen tak pro pořádek.

Čauky paroháči!
Poslední dobou toho mám opravdu spoustu. A když mám nějaký volný čas, tak většinou čtu. Což sice není omluva, ale né každému se chce pořád něco psát, žejo.

Každopádně jsem pro vás natočila další videjko. A to taky z toho důvodu, že mě na youtube odebírá už 56 lidí, takže jsem dala přednost právě videu před pořádným článkem (ten snad bude v dohledné době také). Tentokrát jsem se rozhodla se s vámi podělit o 10 divných věcí, které mám ráda. Znáte to, každý jsme svým způsobem divní podivíni. Někteří méně a někteří už trošku více (úchyláci!). Takže není žádným překvapením, že se vyžíváme ve všem možným i nemožným.
Proto nebuďte nudní a pochlubte se, na čem ujíždíte právě vy! Jsem zvědavá, co na sebe prásknete :)


3 komentáře:

  1. Pár věcí, co máš ráda jsou "trochu divné" ale tak ne všichni jsou nudní, normální lidé, takže je to vlastně dobře :)
    To s tím posloucháním lidí mám taky ráda, to samo ten les :)

    OdpovědětVymazat
  2. Originální video :). Dost se ti povedlo :). Taky dost ráda poslouchám, jak se lidé baví, přijde mi hrozně zajímavé, že každý mluví jinak a o jiných věcech :).
    S těmi vlasy to mám ale zase úplně naopak, prý mi rozpuštěné vlasy sluší víc, než culík, ale já vůbec nemám ráda, když mi vlasy padají do obličeje, na ramena a na záda. Naopak mám ráda, když mám vlasy pevně v culíku, lépe - v drdolu. V takovém tom, že se mi v něm vlasy ani trochu nehnou a nemají šanci mi spadnou do obličeje :). Taky dost divné, řekla bych :D.
    A s tím zapisováním věcí - to dělám taky a taky mě to strašně baví, ale většinou spíš kvůli tomu, že co si nenapíšu, tak nevím :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Tou vůní leštidel jsi mi připomněla, že mám strašně ráda vůni lepidla na boty :) Vždycky jsem hrozně ráda chodila do opraven bot
    A s 9. souhlasím, taky se ráda koukám do oken (ačkoli to zní jako kdybych byla nějaký stalker, to ne :D)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.