5. 3. 2014

BOOK HAUL Únor (video)

Čauky jeleni!
Hrozně mě mrzí, že to tu na blogu zanedbávám. Nebo alespoň mi to tak přijde. Ale skutečně toho mám teď hodně. Ještěže jsem na vás nezanevřela s mojí měsíční chvástačkou. Sice je to točené poměrně narychlo, takže třeba něco, co řeknu, nebude dávat tolik hlavu a patu, ale což. Hodně za to může i fakt, že jsem poslední dobou dost vyčerpaná a docela nastydlá, tak mi to tolik nemyslí. To proto ke konci videa říkám "snad budu moct zítra mluvit", protože mě bolí v krčku a jak jsem to ze sebe chrlila, tak to nebylo pro můj krk zrovna nejlepší.
Nevím, co víc k tomu dodat, snad jen že doufám, že se video bude líbit a nebudete se mi moc smát. :D
Tak s chutí do toho.

PS: To je ta mikina z Prahy, jak jsem o ní psala! A prý mi sluší :)


5 komentářů:

  1. Opravdu pěkné video! :) Sirotčinec slečny Peregrinové jsem četl a jak říkáš: ten konec byl prostě moc pohádkový :D Zbytek jsem ale bohužel nečetl, nebo vůbec neznám... -.-

    OdpovědětVymazat
  2. Sérii Chaos jsem si taky pořídila tento měsíc. :) Hodnocení má vysoké, tak jsem na ni zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zahradu kostí jsem ještě nečetla, ale chystám se na ni. Pěkné video. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju k rozhodnutí pořídit si čtečku ;) Jsou fakt super, patřím k zastáncům čteček :) Protože některé knihy prostě neseženeš, nebo nechceš kupovat (skripta :D), takže proč ne! :) Kam se hlásíš na školu? :) Pěkné video, pěkné knížky :) Sirotčinec jsem dostala k Vánocům, ale ještě jsem ho nečetla. No, snad se k němu někdy dostanu! :)

    OdpovědětVymazat
  5. I přes vyčerpanost působíš ve videu hrozně sympaticky a pozitivně, takže určitě natáčej dál, těším se na další kousek, se kterým přijdeš. :) Pořídila sis zajímavé tituly, minimálně na Zahradu kostí jsi mě docela navnadila, Sirotčinec slečny Peregrinové mám doma už asi dvě věčnosti a pořád jsem se k němu nedostala, shame on me. :D Ani já jsem neodolala slevám a pořídila si pěkně rovnou celou sérii Chaosu, jen tu tmavou, paperbackovou verzi, působila na mě dramatičtěji, ovšem ty bílé obálky jsou taky moc pěkné, fakt jsem tehdy váhala, čemu dát přednost. Čtečka je super vynález, minimálně na to dojíždění strašně pomůže, do kabelky ji strčíš vždycky. Nikdy jsem si předtím neuvědomila, jak často člověk čeká někde ve frontě a takhle se dá ten čas krásně vyplnit. Ale to už je ti určitě dávno jasné. :) A brzo se uzdrav!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.