1. 4. 2014

Book Haul Březen (video)

Čusky Jeleni.

Tak to vypadá, že to tu v poslední době bude jenom o Bookhaulech. A příští měsíc ani to ne.
Přiznávám, že jsem tady na to v březnu docela sr*la. A taky se chci v dubnu polepšit. Protože má nečinnost nevychází z nedostatku nápadů, ale z pouhé lenosti. Aneb, jak je dneska hrozně kůl, prokrastinuji. Jelikož tahle strnulá fáze se netýká jenom blogu, ale i čtení, hraní (Doty 2), psaní (pseudoknihy), kreativního tvoření a dokonce i pohybových aktivit včetně hoopingu. Prostě přijdu domů a ve svém vegetativním stavu přiblble čumím na videa různých youtuberů. Achjo. Shame on me.

Snad vás alespoň trochu potěším svojí "chvástačkou". (Když projíždím blogy ostatních a koukám na jejich chvástačky, tak se začínám opravdu stydět a zároveň nedokážu přestat přemýšlet nad tím, jak zvládají číst tolik knih!?)


7 komentářů:

  1. Takovéto chvástačky mě, jakožto těžce závistivému člověku vyhovují :D
    Město z kostí miluju. Celou tu serii vlastně :3 . Sice ta filmová obálka mě úplně rozčiluje, protože film je hrozná blbosti prosti knize (spoiler alert :D) ale dá se to sundat, tak no problema. I když já ji nemám, já mám len 2 a 3 -_-.
    Na Serafínu mě zajímá tvůj názor, protože hodně lidí ji "odsoudila" a někdo ji zase má rád, tak schválně co na to řekneš ty, zda si ji pak mám pořizovat nebo ne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá ,,chvástačka" :D
    Mimochodem, ten člověk, od kterého máš Serafínu jsem já :D Tak snad se ti bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky si vždycky říkám jak ostatní zvládají tolik knih :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Serafína se mi hrozně líbila, úžasná kniha. :3

    OdpovědětVymazat
  5. Město padlých andělů může být fajn.

    OdpovědětVymazat
  6. Já vůbec nestíhám číst knihy, který jsem si koupila, ale prostě musím si kupovat další a další. Je to nemoc :D navíc teď chodím do knihovny, takže čtu knihy odtamtud. A opravdu už to nemám kam dávat!
    Ale nezáleží na kvantitě, ale na kvalitě. A povídačka by byla určitě taky dobrá ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Úplně tě chápu, taky bych pořád kupovala knihy a hromadu nemám přečtenou, tak se brzdím. I když teda za březen to máme 9, tak nevím :D Na Město z kostí jsem zrovna dnes koukala a pak jsem to zavrhla, když jsem viděla, kolik to má dílu. To nejde, to by mě zníčilo :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.