6. 4. 2014

Jak si jelen pěkně papká... (a tloustne)

Kuřecí steak s barbecue omáčkou
Na úvod tohoto článku musím napsat, že nemám příliš možnost vařit. Abyste mne hned neodsoudili, že žeru jako prase (a né jako jelen) a pak si stěžuji, že tloustnu. Přitom přeci stačí dělat si doma zdravé svačinky a vařit si zdravá jídla. Jo, tak tohle u mě neplatí. Nemám prostor na vaření, protože nemám vlastní kuchyň a v té, kterou příležitostně používám, se necítím příliš dobře - nechci překážet vlastníkům.
Takže abych neumírala hlady, tak různé hotovky, fastfoody a další restaurace (hospody) alá jedna stravenka ti stačí, to jistí.
Špagety
Poslední měsíc se láduji takovýmto způsobem běžně každý den. Přinejmenším každý pracovní den, kdy si v práci hromadně objednáváme takovéto pochoutky. Přičtěte k tomu moje sedavé zaměstnání, nedostatek pohybových aktivit a vyjde vám krásná pneumatička kolem pasu a nějaká ta celulitida... Ehm.
Vepřový steak na ohni
Zkrátka to nemám vůbec jednoduché. I když vím, že mnohé své zlozvyky, co se jídla týče, dělám vědomě a chápu, že bych je dělat neměla. Avšak hlavní je, že si to vždycky dokážu rozumně zdůvodnit, že?
Mám si dát ten čokoládový donut? Hm, proč ne, stejně jsem měla k obědu hranolky a steak, jeden donut už tomu neublíží... Jenže to je jeden donut sem, druhý tam. A pak už jen samý špek, kam se podívám.
Je mi naprosto jasné, že jsem k sobě dost sebekritická, protože se pořád řadím k těm štíhlejším slečnám (a když si na sebe vezmu volnější oblečení, nikdo nic nepozná - ozkoušené!), ale stejně mě to trápí. Nejhorší je, že mi dělá potíže pokračovat v tom, co jsem začala. Vyměnila jsem čokoládový jogurt za bílý, dejme tomu, každý den se snažím mít nějaké ovoce, dejme tomu, jím ty hnusný zdravý krekry nebo co to vlastně je, dejme tomu. Ale k čemu to všechno je, když se na oběd narvu pěkným vepřovým steakem s hranolky nebo si dám mastné lasagne. Jsem hrozný čuník.

Kuřecí steak s houbami
Kdybych aspoň cvičila, posilovala a nějak se hýbala. Ale to já radši celý den prosedím ve své královské židli. Sice ráda chodím na procházky, ale z toho skutečně nezhubnu. A navíc za chvíli je tu léto. Pak si zase budu vyčítat, že jsem se víc nehýbala. Pokaždé mám divný pocit z toho, že bych na koupálku měla odhalit svoje bříško. Jsem totiž hrozně paranoidní a myslím si, že mi na něj všichni koukají... jako by je to všechny hrozně zajímalo, že?
Ke všemu jsem na tom špatně i s fyzičkou, kdybyste jen viděli, jaký potíže mi dělá dobíhání na vlak (bydlím od vlaku asi 150 metrů). Funím jako lokomotiva ještě tak 10 minut po tom a to nekecám. Není to ještě tak dávno, kdy jsem v pohodě uběhla 1000 metrů jako první ze třídy a za chvíli byla relativně v pohodě.
Pizza s kuřecím masem

Je těžké běhat, když vás hned bolí nohy, chytáte křeče do boku a nedokážete popadnou dech. To máte tak, když vaše tělo táhne kila, se kterými hold není zvyklé běhat. Protože za poslední rok a půl jsem přibrala 7 kilo. Představte si 7 kilových pytlíků mouky. Kam jsem takovou nálož nacpala? o.O

"Caesar" salát
Tohle jako není stěžování si, jak je život hrozně nefér, že si někdo může sníst, co se mu zamane a pořád je kost a kůže (jako můj přítel), ale jedná se o stížnost nad mojí logikou a neskutečnou leností. Dost často nad tím přemýšlím a je mi líto, že nemám sixpack jako ty slečny na motivujících fotografiích, ale pak si řeknu, že na tom nejsem zas tak hrozně a dám si donut. Jsem fakt debil.

PS: Ano, zkoušela jsem 30-denní výzvu, jak to bylo nedávno hrozně kůl. Vydržela jsem do druhého dne. Asi bych měla nejprve zapracovat na své vůli...

Vepřový steak s fazolky
Kuřecí steak
Lasagne
Gyros

3 komentáře:

  1. supeer článek, máme podobné pocity :D
    PS: Eda taky furt jí a nic nepřibere, je to depresivní! :D a já většinou jím i víc než on :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Popravdě já jsem výzvu taky cvičila (a vydržela jsem), ale vůbec mi to nepomohlo (protože jsem si z jídla nic neodepřela:-)). Navíc to mám úplně stejně jako ty. Nejlepší bylo, když jsem byla na stáži, tam mě maminka nevykrmovala a navíc mě každý strašil s tím, že tam přiberu (což by u mě byl už fakt problém), takže jako jediná jsem tam nakonec hodně zhubla. Ale už je to zpět. Nemám vůli. Ale tobě držím pěsti :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš když to vidím je mi těžko takovýho žrádla najednou :D Jinak já zhubla skoro 10 kilo, ale jak jsem začala chodit víc do práce a tak sedím sedím domu přijdu večer to se mi cvičit už nechce a svačinky a podobně nějak nesíthám, takže pak buchtička, koláček, sušenka a je to v tahu :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.