30. 4. 2014

Měsíční povídačka - duben (video)

Dobrý den, jelínci!
Vítám vás u mého videového článku.
V březnové měsíční chvástačce, jsem říkala, že v dubnu nic takového dělat nebudu, protože se nebudu mít s čím chvástat. A svého slova jsem dostála. Avšak také jsem se zmínila, že vaše zvědavé oči a uši nenechám ve štychu a nějaké to video natočím. Konkrétně Měsíční povídačku. Jedná se tedy o takový můj (spíše) knižní souhrn za poslední měsíc. Pochopíte a dozvíte se, proč to tady na blogu v poslední době vázlo, proč nepřibývaly recenze a jak jsem se vlastně měla v době, kdy to tu leželo ladem a skladem.
Snad vás svým 7 minutovým monologem moc neunudím a třeba naopak i pobavím a zabavím. Protože o čem je vlastně sledování videí? O prokrastinaci, protože se nám nechce dělat nic jiného, než vykýdnout u videa a sledovat ostatní, jak se o něco snaží. Vím o čem mluvím, moc dobře to totiž znám :D
Takže hurá do toho! :)

PS: A bacha ať vás dneska neupálí!




1 komentář:

  1. Rereading Odkazu jsme taky tak nějak podnikala o prázdninách. Víš jak ty knihy mám ráda, i když mám doma jen dvě takže i když máš jen tři, pořád je to víc než já, tak se máš dobře :D Nezávidím ti čtení Brisingru, protože to je tak nejnudnější kniha, ale závidím ti první čtení Inharitance, bo až přijdeš na "rozuzlení" tak budeš asi ráda. :) Nebo mě se to prostě libilo (z části)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.