11. 4. 2014

Procházkový vlog

Čauky jelenáči!
Připravila jsem si pro vás další video. Jedná se o můj druhý něco jako vlog a tentokrát jsme se s přítelem vydali prozkoumat faunu a flóru v místě, kde žijeme. Upřímně, nic zajímavého (a zábavného) nečekejte, jen jsem se takhle jeden sluneční víkend nudila a tak jsme vyrazili na procházku a cestou natáčeli nějaké ty blbosti kolem. Chvílemi je to poněkud trapné, ale dělejte, že to nevidíte. Děkuji :D
Mrzí mě, že nebydlím někde v džungli, protože pak bych vám mohla natočit nějakou akční reportáž o pozorování tygrů a opic. Bohužel na to si budete muset počkat, až pojedeme do zoo. Jelikož v těchto nudných nížinách potkáte maximálně zajíce, srnky, motýli a pokocháte se výhledem na hnusný rybník a smrdutý potok s "vodopádem" (který ve videu není ani vidět).
Ke všemu jsem měla půjčený přítelův mobil a neuvědomila jsem si v jedné chvíli, že mám palec na mikrofonu, takže mi tam není rozumět. Ale vy si určitě vystačíte s tím krásným pohledem, který se na mě naskýtá. Ehm...

BTW: Můj přítel se mi hrozně smál, když jsem řekla "Teď tři srnky vyběhly! To je prostě sen." Netuším, co je na tom tak vtipného. Prý jsem v tom videu ze všeho vyplácáná, jako kdybych byla někde zavřená několik let a teď mě konečně pustili ven :D


2 komentáře:

  1. - jít s košem není procházka!
    - solární panely neničí přírodu přece! možná estetickej dojem, ale alternativní energie přírodu naopak šetří :)
    - ty srnky jsi měla domluvený? :-D
    - co tě kouslo? ne počkej co tě kouslo? :-D
    - hlavně žes tu jedinou fialku co tam rostla musela urvat :-D ničitelko!
    - ta lednička mě taky deptá, u nás je to tu taky :(
    - super video, pobavila jsem se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. - Že jo! Díky :D
      - Já to právě myslela z toho estetického hlediska no.
      - Ne, to byla mega náhoda :D
      - Mě nic. Přítele prý komár :D
      - Ono jich tam bylo hodně právě! Kdyby tam byla jedna, tak ji neutrhnu.
      - Je to příšerné. Nesnáším to.
      - Děkuji! :)

      Vymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.