27. 4. 2014

Střípky z posledních dnů.

Znáte ten bezradný pocit, kdy pro svojí pleť uděláte první poslední a jediný, čím se vám za tu péči odvděčí, je pořádně bolavý jebák mezi očima? Achjo.

A teď z toho veselejšího soudku.

Změnila jsem pracovní pozici. Teda já dělám de facto pořád to samé, ale místo standardního navádění tarifů pro rezidentní zákazníky, teď tvořím Podnikatelské dohody a HW banky a další blbosti pro IČaře. Jéj.
Většina z vás beztak netuší o čem to tu hovořím, ale má osoba se prostě musela "pochlubit".
Bohužel, za to ale nebudu mít víc peněz...

Další info! Brzy, brzičko nahraji konečně nové video. Já vím, už bylo načase. Jedná se o slibovanou Měsíční povídačku a má přibližně 7 minut. To abyste si mne užili dosytosti.

Opravdu miluji mangaloo. A potřebuji zjistit, co dávají jako základ a pak si koupit tu super mixovací věc, abych si to mohla dělat doma a abych mohla každý den pít jahodu s banánem a s kiwi a pak z toho mít plnou pusu aftů! Jéj. No, bez těch aftů by to bylo víc fajn. Ale tak víte co, kiwi...

No a poslední info dnešního dne - skutečně miluji procházky. Vím to teď a věděla jsem to i předtím. Krásně se mi přitom pročistí hlava a je to super relax. Nejlepší jsou procházky přírodou - po lese, nebo když nemáte poblíž les, zvolte druhou alternativu - pole, tam jsem pořád :D

Inu, příště napíšu určitě něco více kreativního, nějaký DIY věcičky nebo nějaká moudra. Ale dneska se jedná jen o takový přechodný článek, než přijde něco většího. A také možná o připomínku toho, že stále žiji.


2 komentáře:

  1. Základ je snad stává z jablka a do všeho rvou pomeranč. A taky z toho mám afty :D

    OdpovědětVymazat
  2. My doma k jahodám, banánům a kiwi přidáváme jablečný mošt. :D :D A je to strašně dobrýý!! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.