17. 5. 2014

Několik děsně důležitých bodů.

Zdravíčko jelínci.
Takže jsem se rozhodla napsat zase jeden z těch článků, kde píše autor jenom o sobě, co dělal, co plánuje a tak. Zkrátka takový ten článek, který nikoho nebaví číst. Enjoy :D

Není to tak dávno, co jsem natáčela video o tom, jak je pohyb důležitý, a jak začnu sama cvičit. A světe div se, já opravdu cvičit začala. Cvičím už 2 týdny, což je na mě opravdu obdivuhodný výkon, protože nemívám ve většině věcí příliš silnou vůli a po chvílí své započaté práce odložím a v drtivé většině už se k nim nevrátím. Zůstanou tak zapomenuté a zaprášené někde na dně šuplíku v mé hlavě jako tajné cíle, kterých bych jednoho dne toužila dosáhnout... Takže když píšu, že cvičím už 2 týdny, tak to je opravdu výkon hodný aplausu. O svým pokrocích či nepokrocích a změnách v životním stylu natočím určitě video, abyste měli bližší přehled. No, snad to někoho z vás bude zajímat. Akorát mne tedy neskutečně moc štve, že jsem si před cvičením nevyfotila pupek, protože teďka nebudu mít žádné srovnání, takže mi nikdo neuvěří o mé proměně :-/

Někteří z vás možná mají tu informaci, že se letos hlásím na vysokou školu. Inu, jsem z toho dost nešťastná, protože přijímačky se mi ukrutně rychle blíží a já mám pocit, že nic neumím, ačkoliv jsem obklopena hromadou materiálů na učení, včetně několik vypůjčených učebnic. Den 28.5. je tu, co by kamenem dohodil a já začínám být ukrutně nervózní. Kdybyste viděli, ty pošahaný otázky, které do těch přijímacích testů dávají, tak byste mne možná pochopili. Co má doplnění číselné řady či otázky, kdy se stala kdejaká bitva, o které má osoba v životě neslyšela, společného se sociální patologií? Jestli se letos na vysokou školu nedostanu, tak na to snažení už vážně z vysoka ssss... A příští rok se přihlásím na nějakou nepodstatnou vysokou, kde berou zoufale bez přijímaček. Takže si to tam odtrpím, nebude mne to vůbec bavit, ale získám titul, kterým se budu ohánět, jako ostatní namyšlený pipiny. Omg. Chápete jo. No nic, dále to rozepisovat nebudu.

A poslední, ale nejdůležitější bod, který vás asi bude zajímat nejvíc ze všeho je fakt, že jsem byla také v kině a to na slavné Divergenci 1.5. a bylo to epické! Hodně za to může to kino, protože ty basy tomu dodávají totálně na působivosti, a ke všemu ta písnička od Ellie Goulding mi totál způsobuje husinu po celým těle. Pokud jsem někdy říkala, že se mi nelíbí ten herec, který ztvárňuje ve filmu Čtyřku/Tobiase, tak beru zpátky. Od té doby, co jsem viděla scénu, kde si sundá triko, se můj názor na něj změnil. Bože, to byl ale pohled! :D Byla jsem z toho unesená taky proto, že jsem se na to tak dlouho těšila a bojovala za to, aby to tu vůbec v kinech bylo že. Takže jsem z kina odcházela s blaženým výrazem. Šla bych na to určitě znovu, ale můj přítel už by to podruhé asi nezvládl a já nechtěla jít sama. Pro lidi, kteří knihu nečetli a neznají různé souvislosti, to může být poněkud nudný film. Možná se o tom ještě zmíním v měsíční povídačce. :)


Jinak ještě takový malý dodateček, v květnu si plánuji pořídit konečně nějaké knihy ze svého velmi dlouho sestaveného Wishlistu, takže bude asi jeden z těch větších (a dražších) Bookhaulů, pro vás diváky a čtenáře určitě zábavné video, pro mou peněženku poněkud smutná ztráta. Ale což, dostala jsem bonusy v práci, tak proč si neudělat radost, že? Ke všemu mám v plánu natočit ještě normální Haul za květen, protože jsem si koupila nějaké oblečení a kosmetiku. A se svými úlovky se vám chci pochlubit, jestli víte, co tím chci říct. Nedávno jsem slyšela takové dobré moudro - K čemu je člověku pořád vydělávat a šetřit peníze, když si za ně nikdy nic nekoupí? Těžce vydřené peníze by měli člověku přinášet i radost. - A proto jsem v květnu trošilinku rozhazovačná. Dobře pro vás! :D

10 komentářů:

  1. No, já, jakožto chudý studet, o peníze připravuji maminku a nové knihy mám pouze na recenzi, ale i tak. Až získám ten nedůležitý titul, budu mít tolik peněz, kolik budu chtít. :D (haha.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svým způsobem je hrozně fajn být "jen" chudý student a připravovat o peníze maminku. Problémy nás samostatných dospělých jsou občas fakt děsný :D

      Vymazat
  2. To, že píšeš o sobě, bych zas tolik neřešila ;) je to tvůj blog, můžeš si na něj psát, co chceš, a mě to třeba číst bavilo ;).
    Tleskám, protože pro mě by dva týdny cvičení taky znamenaly vážně hodně! Já mám i na tohle slabou vůli :/.
    Držím palce u přijímaček, mě to sice čeká až za hodně dlouho, ale dokážu si ten stres představit. ;) A neboj, to zvládneš! :)
    Já jsem si Divergence stáhla, protože když ji dávali u nás v kině, byla jsem zrovna ve Francii :). A nevím, jestli to je tím, že jsem to měla jenom stažené, takže ta atmosféra nebyla taková, jak kdybych na tom byla v kině, ale mně se to zase tolik nelíbilo :P. Asi to moc srovnávám s knížkou, ale zatím jsem snad jediný člověk, který z toho není unešený :/. A nevím proč, ale Theo jako Tobias se mi prostě nelíbí ani po svlékací scéně :D :P.
    Závidím ti, že si můžeš dovolit kupovat knížky, i když chápu, že to je díky tomu, že pracuješ, což je náročné :). Já vlastně Bookhauly ani dělat nemůžu, protože za měsíc většinou mám tak jednu jedinou knížku, a to z Levných knih :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za potlesk! Také si myslím, že 2 týdny je hodně :D
      A znovu děkuji, ale s těmi přijímačky si vůbec, ale vůbec nevěřím.
      Mě se to jako líbilo, ta Divergence, ale místy to bylo trošičku zdlouhavé. Ale hlavně mě rozčilovala scéna, jak Tori řekla Tris, že je divergentní a ať jde pryč zadními dveřmi, ta scéna mi prostě přijde trapná :D

      Vymazat
  3. Do cvičení jsem taky moc ráda nekopala. Chtěla jsem cvičit ještě víc, protože závodně hraju volejbal a prostě to nešlo. A nikdo to nepůjde. Každopádně i 2 týdny jsou pokrok a moc ti k tomu gratuluju!
    Přijímačky na vysokou? Mě to sice čeká až za 2 roky, ale i tak se té maturity a všeho kolem bojím, jakoby mě to čekalo už teď. Fuuuu
    Na Divergenci jsem chtěla jít. Ale když jsem chtěla jít, tak to nešlo, protože jsem buď neměla moc času a když se ten čas našel, tak zase bylo úplně plné kino, což mě teda pěkně naštvalo :( Snad se mi ještě poštěstí to stihnout, to se ještě uvidí :D
    A knížky z wish listu? Těším se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alespoň se nějak hýbeš, a myslím si, že hraní volejbalu závodně, taky nebude žádný med :)
      Maturita je v poho, pak přijímačky na vysokou taky, protože de facto všechno umíš z maturity. Horší je, když se po dvou letech chceš vrátit znovu do školy, to je pak docela problém, se začít zase učit :)
      Určitě se na to koukni, ať si také uděláš názor :)

      Vymazat
  4. Gratuluju ke cvičení :D Já jsem nejdýl vydrže 30 days shred s Jillian Michaels :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to je náhodou luxusní výkon :)
      Jinak, to je Jullian tak dobrá? S ní cvičí snad všichni :D

      Vymazat
  5. Gratuluji ke cvičení, já v kuse nevydržela nikdy každý den, ale často jsem cvičila loni a letos se ne a ne dokopat ups :D Jillian je blázen, ale nutilo mě to fakt cvičit :) A kam se hlásíš, nikde jsem to neviděla? Budu držet palce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už cvičím měsíc a je to docela znát, akorát asi ne tolik jako ze začátku, teď mi tam visí kůže a nechce zmizet :D
      Hlásím se na Sociální patologii a prevenci na univerzitu v Hradci Králové :)

      Vymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.