12. 5. 2014

Trilogie Loď mezi hvězdami - Beth Revis (video)

Čauky jeleni,
přeji vám krásné květnové ráno!
V poslední době se to tu na blogu hemží hromadou videí. Je mi naprosto jasné, že očekáváte i nějaké články a já se v tom opravdu pokusím polepšit, ale nemám příliš času, a když už nějaký mám, většinou se rozhodnu pro točení videa. Proto tomu není dneska jinak a zveřejňuji tedy další ze svých videí.

Tentokrát se jedná o můj názor na trilogii Loď mezi hvězdami od americké autorky Beth Revis. Toto video jste měli slíbené, a proto jsem ho pro vás konečně připravila. Nebojte se žádných spoilerů, nevyprávím tam příběh těch knih, protože u téhle série by stačilo opravdu málo, a některé z dramatických zvratů či překvapení by už u vás nemusely mít takový úspěch, až byste tu knihu četli.
Proto vyprávím spíše o tom, co se mi na knize líbilo, co mne zaujalo, a jak bych který díl ohodnotila. No, co vám to tu budu vypisovat, že? Jen se podívejte sami. :)


6 komentářů:

  1. Já jsem četla zatím první a druhý díl - třetí jsem dostala k Vánocům a jsem neskutečně zvědavá, jak to dopadne, jenže kamarádka mi ho zabavila, protože prý bych se k ní dostala až za bůhvíjak dlouho :D.
    První díl se mi hrozně moc líbil námětem - nic jiného na toto téma jsem zatím nečetla :).
    Druhý díl se mi zase pro změnu ohromně líbil příběhem a zápletkou a ten konec! Geniální!
    Tak teď už jenom čekám, jak to celé dopadne :).
    A ty obálky!!! To prostě ani nejde popsat slovy! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žejo? Druhý díl byl pecka, ten konec mne prostě dostal :)
      Určitě si sérii dočti.

      Vymazat
  2. Skvělé video, jako vždy :) Moc hezky a souvisle mluvíš :) Tahle trilogie se mi taky celkem líbila :) O novelce jsem věděla, ale netušila jsem, že je volně ke stažení na Coo boo stránkách, takže za tuhle informaci moc děkuju :) Určitě si ji přečtu :) A to pšíknutí na konci :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co!
      To já děkuji za kladný ohlas :)
      Jinak souvisle a pěkně mluvím jen proto, že tam mám 5636785634 střihů :D

      Vymazat
  3. Ty si o těch knihách tak super mluvila ale mě prostě nepřesvědčíš ke koupi :D Já mám doma jedničku, kterou jsem si právě koupila kvůli té super epes obálce, ale prostě mě se to nelíbilo. Jako jooo, je to zajímavé, ale celou dobu čtení jsme se nějak do toho nemohla vžít a nebylo to tak super, jak jsem doufala, takže k dalším dílům se v nejbližší době ani nechci moc dostat :)
    Ale fakt hezky o tom mluvíš, chci abys natočila nějakou recenzi na knihu, která se ti nelíbila, protože mě zajímá, co k takové knize řekneš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to zvláštní, že se ti zrovna tohle nelíbilo.Mne to nadchlo, nic mi tam nechybělo. :)
      Já právě nedělám žádné negativní recenze, protože to moc neumím. Nerada haním knížky :D

      Vymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.