3. 6. 2014

Filtrační láhev Bobble (videorecenze)

Čusík jeleni!
Takže si jen tak vesele pokračuji v natáčení videí. V budoucnu tomu nebude jinak, protože musím natočit tu povídačku, bookhaul, však víte. :)
Toto video je poněkud jiného rázu, než obvykle točím, protože se jedná o videorecenzi na filtrační láhev Bobble. Jop. Obvykle nemám nutkání natáčet recenzní videa o věcech, které si kupuji, ale když jsem viděla, jak roztříštěně ty infa o té láhvi nacházím, tak jsem se prostě hecla a vytvořila toto. Nejhorší vlastností je, že jen velmi těžko pomlouvám věci. Ale snažila jsem se. Pravdou však je, že když jsem pak nad tím videem přemýšlela, tak musím uznat, že ta láhev se opravdu mačká poněkud ztěžka. Kord v posledních 2 dnech, kdy jsem si v zádech skřípla nerv a sotva se hýbu, jelikož to prostě nemůžu odblokovat. Takže teďka pociťuji, jak dobře jakoby "těsní". Ale já ji mačkám stejně oběma rukama a to se v pohodě dá, takže si nestěžuji.
No, pokud filtrační láhev znáte nebo dokonce používáte, tak mi napište svůj názor. A pokud láhev neznáte, tak mi napište, jestli byste si takovou věcičku pořídili a tak. Však to znáte :)
Enjoy.


5 komentářů:

  1. Mně se ta láhev hrozně líbí, ale vždy mě odradí něco jako cena, nebo to, že čistou vodu vlastně nepiju :D. Mám sodastream, protože mám radši bublinkovou vodu (dá se dát do téhle lahve? CO2 by s tím filtrem snad nic udělat nemělo, možná ho akorát vyžere rychleji :D) a tak nosím lahve od sodastreamu :)
    Pěkné video. Někdy je fajn podívat se i na recenzi na něco jiného, než knížky :) (nedám na knížky dopustit, ale víš jak!)
    Jinak bych chtěla dodat, že jsem ji viděla prodávat i v Neoluxoru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sodastream je taky fajn, ale já raději vodu bez bublinek, tak mne ani nenapadlo řešit, jestli se do té láhve může dávat voda s bublinkami :D ale asi jo? Těžko říct, co by s tím ten uhlík udělal. Nebo spíš ty bublinky s uhlíkem. Raději to zkoušet ale nebudu :D
      A děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
    2. Ale zase když se ta lahev jmenuje z části podle slova Bubble, tak proč by tomu měly bublinky škodit? To by bylo zvláštní!!!

      Nominovala jsem tě do blogger tagu, tak doufám, že se taky zapojíš :) Klidně formou videa...jak ti to vyhovuje :) http://books-postcards-geocaches.blogspot.cz/2014/06/blogger-tag.html

      Vymazat
  2. Ta láhev tak pěkně vypadá! :3
    Já o lahvi už před pár měsíci slyšela, bavila jsme se o ní s jednou Slovenkou a ona jí vychvalovala podobně jako ty :) Pro mě to ale asi není, protže vím, že bych ji někde určo nechala a nebo kdoví co podobného. Ale je stejně roztomilá :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.