30. 9. 2014

BOOK HAUL Srpen (video)

Hola Jeleni!
Tak jsem to přeci jen stihla, než nám skončí září. Sice o fous, ale i tak. Takže ačkoliv jsem dozajista neudělala něco, co jsem udělat měla, tak jsem vám chtěla udělat radost a nový book haul je tady! Což je s podivem, když si vezmu, že poslední haul jsem točila snad v březnu (když nepočítám ten květnový, který jsem nezveřejnila). Moc se tu nebudu rozepisovat, protože už  je docela pozdě večer, kdy tohle píšu a musím si jít dát ještě sprchu, abych byla čisťoučká.
¨
Každopádně k tomu není stejně moc co dodávat. Koukněte se sami.

BTW: Opravdu mne mrzí, že tam říkám pořád dokola slovo VLASTNĚ. Vždycky si to uvědomím, až když stříhám video a začnu si lézt na nervi :D

PS: kdo zahlédne  mouchu, má u mě malý bezvýznamný bod :D


2 komentáře:

  1. Počkat, počkat; my se nemáme si krásně a nemáme skládat básně? Z toho jsme teď trochu smutná :( :D

    Vážně mají v levných knihách takové knihy? Já tam asi musim začít chodit, protože to je super, co sis koupila.
    A stále čekám na TMI TAG

    OdpovědětVymazat
  2. Snad se ti bude líbit Ready player one, protože je to moje nejoblíbenější samostatně stojící kniha, která není součástí série. Prostě dokonalost sama. Objevila jsem ji už v roce 2012 a od té doby ji miluji nejvíc na světě :)
    Leviathana jsem si taky chtěla pořídit, ale právě první díl měli už v LK vyprodaný, tak jsem tam zbytek série nakonec nechala. A jsou hrozně těžké, to máš pravdu :D :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.