26. 9. 2014

Random z prázdnin.

Čusík Jeleni,
mám pro Vás pár náhodných fotek z mých prázdnin, abyste si udělali takovou malou představu o tom, jak jsem si užívala prázdniny. Sice to nebylo úplně epické, jak bych si představovala, jelikož jsem měla skutečně docela pracovní prázdniny, ale i tak to bylo fajn. Šoupnu vám sem tedy několik mých vzpomínkových fotek s popisem a třeba na vás také dýchne dozvuk prázdnin :)

První tu máme výlet s přítelem do Prahy, kde jsme si dali slušnou túru po památkách a obchodech a tak různě. Byl hrozně deštivý den (a my měli jen jeden deštník, tak jsme pak museli koupit takovou mrchu za 99 korun!), ale nám to nevadilo, protože i tak byl skvělý!

V nějakém epickém kostele.

Karlův most s deštníkem z obchodu se suvenýry za 99,- :D


Dalším výletem bylo Vojenské technické muzeum, kam jsme jeli kvůli otci mého přítele, a ačkoliv jsem slečna, tak mě to ani nenudilo. Sice tam byl přehršel tanků, ale i tak bych si tam vybrala. Třeba ten růžový tank, na který všichni nadávají a nebo to dokonalé auto (protože já mám prostě ráda stará auta), jejž jednoho dne ukradnu!

Žůžový tank.

Super nadupaná kára.

Předposlední trip byl na zámek Hluboká, který je naprosto dokonalý! Teda zvenčí rozhodně, uvnitř zas tak dokonalý nebyl, ale i tak. Vytváří perfektní dojem. A všude byli jeleni! Sice mrtví a jenom pověšený hlavy, ale chápete :D
Jako princezna :)

Výhled z věže.

A poslední výlet je návštěva hradu Šternberk, kde se mi také moc líbilo, i když je to tam docela maličké. Ale nejvíc mne bavil pán, co tam předváděl ptačí dravce. On vám o tom uměl tak krásně vyprávět! Byl neuvěřitelně vtipný a zábavný a sklonil mi poklonu, takže je boží :D

S krásným výrem.

A s mým přítelem :)

A to je pro dnešek vše, moji drazí jelení přátelé.
Takže příště čekejte zřejmě nějaké to velmi žádané knižní videjko.

Mějte se, jak?
Ano, krásně :)

1 komentář:

  1. Ten růžový tank je skvělý :D :D A na Hluboké jsem nikdy nebyla, ale rozhodně to musím napravit :D Já prostě nevěřím, že takhle fotogenický zámek vážně existuje a vážně vypadá tak krásně (trochu přeplácaně a kýčovitě, ale krásně) :D :D Smůla, že vám v Praze zrovna pršelo, protože to je otrava, ale Praha je krásná pořád, i za deště :)
    Takže se měj taky krásně a těším se na video! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.