23. 9. 2014

Update!

Zdravím jeleni!

Jsem zkrátka jelen, a vzhledem k tomu že jste také jeleni, tak mi určitě odpustíte moji nečinnost, kterou se pokusím v nejbližší době napravit.
Snad jste na mě moc nezanevřeli, protože i když jsem nepřidávala příspěvky, já na vás také úplně nezapomněla. A jelikož byl včera fajný den, celkem mi to slušelo, přítel byl doma, a tím pádem jsem měla po ruce jeho mobil na natáčení, tak jsem se rozhodla zpečetit svůj slib o velkém návratu videem.
Proto nečekejte nic kreativního, (ono čekat ode mne něco kreativního, je naivní už samo představou) poněvadž se jedná jenom o takovou aktualizaci neboli update, jak je teďka hrozně v módě říkat. Ale jestli se chcete přesvědčit, že jsem stále naživu, a že to jsem stále já, ta divná jelení dívka, jež se neumí vyjádřit, vadně koulí očima a pořád se tak trapně usmívá, tak se určitě podívejte! :)



2 komentáře:

  1. No hurá! Už jsi nám tu chyběla! :) Gratuluji k přijetí na školu a snad se ti tam bude dařit a vyšetříš si nějaký volný čas na přítele, čtení, blog a tak :) Na Tag se těším (ten do kterého jsem tě nominovala), ale nesmíš to brát jako že ho musíš natočit co nejdřív :D Vydržela jsem čekat doteď, tak je to v pohodě :D :D
    Labyrint je naprosto skvělý!!!!! Rozhodně si ho přečti :) Můžu vřele doporučit :) I když už jsi viděla film, tak tě to bude bavit :) Je mi jedno, zda napíšeš článek nebo video :) Mluvíš i píšeš vážně skvěle :) Tak ti rozhodování neusnadním :) Snad jedině něco BRZY napiš a natoč :D Něco! Cokoli! :D

    OdpovědětVymazat
  2. no ja si rikala co je s tebou ... jsem rada ze nic :) a moc gratuluju k prijeti!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.