14. 10. 2014

TMI (too much information) TAG (video)

Zdravíčko jeleni,

tak jak se máte? Já poměrně vytíženě. Včera jsem se učila 2 hodiny vkuse a stejně mám pořád pocit, že nic neumím. Možná to vypadá, že hrozně vyšiluji, když je zkouškové až za 2 měsíce, ale vemte si, že já 2 roky ve škole nebyla. Nic neumím a hrozně pomalu se učím. A učení z počítače také není úplně ideální, proto jsem se rozhodla koupit si nějaké učebnice. Za 2000 korun!! Neuvěřitelné...

Ale o tom jsem tu psát nechtěla. O tom zas někdy jindy.

O čem jsem vás ale chtěla informovat, je fakt, že jsem konečně natočila TMI tag. I když je trošku jiný, než ten původní. Já si tento detail uvědomila totiž až v půlce natáčení a už se mi to nechtělo měnit :D

Inu, snad to nevadí a vy i Pavla z blogu prasekost.blogspot.cz, která mne nominovala, budete s výsledkem spokojení.

BTW: A co říkáte na nové intro? :-o


5 komentářů:

  1. Páni, je to úžasné! Moc se mi líbí....a můžu se zeptat, v jakém programu jsi to intro udělala? A mohla bys mi, prosím, prozradit i velké tajemství, v čem video stříháš??? :)
    Díky moc předem. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :)
      Každopádně intro dělal můj přítel, né já. I když bych také chtěla umět něco takového vytvořit :)
      Stříhám v obyčejném movie makeru :D ...na tohle jsem strašná lama.
      Chci o tom natočit video, ale valí se na mě škola, tak jsem to nestihla :( ...ale příští týden by mohlo být :)

      Vymazat
  2. Super video! :)
    P.S: Jsem jediná, kdo asi tak polovinu videa přemýšlel o tom, jaké je tvoje příjmení? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      No, já nevím :D ...ale myslím si, že hodně lidí na video kliká přes FB, takže moje příjmení vidí :)

      Vymazat
  3. Keď si pozriem tvoje videá tak mám chuť natáčať :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.